16 Haziran 2009 Salı

eskişehir yolu müzikleri

o diil de, ankara trafiginde dinlenebilecek en güzel, en uyumlu müziği ahanda burdan acıklıyorum: blondie!!! ritm uygun, şiddet uygun, lirikler fena diil…. arkana yaslanırsın, haziranın ortasında esen serin serin rüzgarı da hissederekten, atatürk bulvarından alt geçit, hooop virajı aldın, devam şekerim… ardınan belki tercihen bi rashit de dinlenebilir… ama beytepe yoluna sapanlar icin mutlaka, lily allen diyorum. sevecen sevecen, “aaa cicekler falan, yesil agaclar, ne kaddar guzel bir giriş yolu olan bir yerde çalışıyorum, yok canım neyse ne, ben işimi seviorum, en azından işe gelme kısmını” diyerek kendinize pozitivite yaparsınz…

SONY DSC

ters giden cok önemli birsey olmadıysa, dönüş yolu kısmını sat 7-8e çekip, yine aynı “aman da ne guzel batıo güneş, ooooh manzaraya bak beaaa!” diye iç geçirebilirsiniz.ama özetle diyorum ki, blondie tam anlamıyla ankara trafiğinde araba kullanmaca müziğidir.!

2003032086631844746_fs

Hiç yorum yok: