24 Haziran 2009 Çarşamba

krizvarçaredevar hakkında yazıcam, ama sonra

birikmişler var.. yazıcam, hatta not alıyorum hema defterime ama bi turlu gecemedim… dun aksam mezunlarrr balosundaydık.. pek bi baloydu ama ben cok keyif aldım, tesekkurler demek lazım :) bide pazartesi yani 22sinde mezuniyet sergisi vardı, official fotoları gratepeye koyucam, bunu da not aldım.. not almadan yaşamımı regular düzeyde sürdürmem cok zor benm yaw…bi de aklıma geldi, gecen haftaydı sanırım, yanımda arabamın anahtarı dışında hiç anahtar bulundurmadığımı farkına varıp, paylaştım, kişi dedi ki “hocam, bohem olmuşsunuz..” öle mi? (*)… bide anahtarları telefondefterine şifreleyemem yaw, iice aklım karışır…zaten de kaybederim.. konudan direkt atlıyorum ama, telefon defterine şifreleme de bir baba-kız öğretisidir, tavsiye ederim:)

SONY DSC

burası, bölümdeki tuvalet.. vaktimin bir kısmını orda geçiriyorum..bütün binada özellikle ve sanırım sadece bizim katta uygulanan 19temmuz yasağını geçiştiriyorum, hem kendime kalıyorum.. ama aşağıda ermikin arka taraflarında da yer arayışlarım sürmekte… neysem, dolayısıyla makinemdeki birçok fotoya da mekan oluyor sayın bölüm kızlar tuvaleti… önemli mekanlardan biri…bi de kızlar tuvaletinin bambaşka securre olayı var ama, konu çok uuzak şimdi.. (bunu da not alayim:)

SONY DSC

SONY DSC

fotoların yazılarla bir anlam birlikteliği içerisinde yer almadığını ayrıca belirtmek gerek.. bi de, pencereden dışarı uçuşan perdeyi içeri almak gerek… hmmm bi de bi ‘19temmuzyasağı’ yakmak gerek…

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC 

SONY DSC

hmmm bileğimdeki dilek kurdelalarımı düşünüyorum.. taaaaa o zamandan beri hala gerçekleştirmemekten dolayı artık iice inceldiler bileğimde… ne motivasyonmuş ama yaw, hala inatla çıkarmadım :) ve evet hala, hayvanat bahçesine gitmedim… hersey 30’undan sonraya ertelendi.. biliyorum..biliyoruuum, 30’undan sonra da 45!inden sonra falan dicem.. ama olsun bileğimde eskimiş püskümüş kurdelalarımla ve yeşil bilenziğimle devam ediyorum hala.. devrik oldu şimdi bu cümle… devrik demişken de, sayın tez raporum ve her akademisyenin yaşadığı türkçe kelime problemi aklıma geldi… ne çok şey var konuşulması, anlatılması, yazılması, hatırlanılması, okunması, bakılması, dokunulması (…) gereken..

SONY DSC

..
ekn.

2 yorum:

nora dedi ki...

valla not almadan ben de yaşayamam.. zınk diye unutuveriyorum herşeyi...

Bu arada ah be ekincim eskiden ne güzel sık sık girerdin bloga bişiler... Şimdi 40 yılda bir... takip edemiyoz hayatını =)

mocurks.

Unknown dedi ki...

30u bi geçsin, daha sık burda olcam :) öperim..