10 Temmuz 2014 Perşembe

im juli /temmuzdalık


http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfp1/10471830_1489378914632219_544281442_n.jpg

> dün evdeydim, o bu şu derken evden sıkıldım yahu.. yok, yok bana 2 hafta yetiyor.. yaydıkça yayıyorum ve sıkılmaya başlıyorum :) bugün öğlen fırat engin'le sözeri yaptık; n'aaptın ne'ttin diye konuşurken aeaeaeaeaaaa ne kadar proje/plan olmuşu farkettim.. hem :) hem :/

> kitschen'lar, koskos'lar, hub'lar, cer'ler... sergiler, tasarımlar, etkinlik organizasyonları da, project'ler mapping'ler :) onu ara, bunu söyle, sonra da şu seni arasın da bunları söylesin :) yine fall dönemini ve/veya spring dönemini doldurmakla meşgulüm temmuz'da!



> ve/veya kullanmasını pek seviyorum bu aralar.. hep severdim, şimdi kabullendim.. ılımlı geliyor.. olmasa da olur der gibi geliyor..

Hiç yorum yok: