9 Ocak 2014 Perşembe

en sevilmeyen işler vol 1

gündelik olarak yapılası, zorunluluğu olmayan ama motivasyonu da çok ama çok düşük olan saçma angarya işler vardır ya.. bunları listelemeye karar verdim :)

1- bulaşık makinesi boşaltmak.
gerekli-yada-gereksiz o makine boşaltılacak.. aslında bi başladın mı, hemen de biter. göründüğü ya da hissettirdiği kadar zor ve sıkıcı da değildir. ama yapmak istemezsin..

herkez düşünmüştür herhalde, temz bulaşıkları makineden kullansam, makine boşalınca da tekrar doldurulsa falan diye.. yok yok, olmuyo, ben denedim :)




Arcelik Dishwasher by IKDP
ilker IKDP on deviantart

2- okey taşlarını dizmek.
dünyanın en saçma işi olup, otomatik okey dizen masa icatlarına kadar gider...

bi de o taşları dizmemek için uydurulan bahaneler vardır. ve de kimse yemez bunu:
'bi dakka, tuvalete gidip gelicem'
'ben bi çay koyiim' 15 saat sürer o :)
'geçen oyun ben okey attım, dizmemeliyim?'
gibi gibi :)

Hiç yorum yok: