27 Haziran 2013 Perşembe

yemekte, iki amerikalı kız karşıma oturdular..


- "merhaba, biz ankaraya geldik türk kültürünü incelemek için, sizinle sohbet edebilir miyiz?" diye..
tabi dedim, bende çene bol :) onu anlatıyorum, bunu anlatıyorum.. en çok din konusunda kalmak istediler; hele bide, "türkiye'de doğduğunuzda, ekstra bir durumunuz yoksa, doğar doğmaz nüfus cüzdanınıza islam yazıyorlar" diyince şaşırdılar..

bayaaa konuştuk, ya da konuştum demek lazım... bi ara iki ufacık gözün baygın bir şekilde baktığını görünce, dedim ki kendi kendime: "ekin, sus artık! yine kaptırdın yahu!" :)

gezi'den de bahsettim tabiki bahsetmem mi? özgürlük için dedim, yaşam hakkı dedim, yeşil dedim, demokrasi dedim.. dedim de dedim..

kalkarken, el sıkıştık :) teşekkür edildi karşılıklı... onlar farklı bir bakış açısı aldılar, ben de içimde kalanları dökme, 'burda bunlar da oluyor, bunlar da var, öteki möteki, yaşıyıp gidiyoruz' birikim cümlelerini kurma fırsatı buldum ya, ondan şeyyttttim..


Hiç yorum yok: