24 Haziran 2013 Pazartesi

aile molası// sekiz euroooo, yaaani...on altıııııı.......yirmi tele !

olan-biten, hatta olmakta olan ve de bitmeyen olayların arasında 2-3 aydır fiziken görmediğim annem ve kızkardeşimin yanındaydım haftasonu.. izmir'e gittim :) aslında aklım ruhum hep direnlerde, içim vicdanlanarak ufacık bir ara verdim gezinticiliğime (!) özledim ama naapim? :) tabi cumartesi ulusal kanala kitlenip uyuyamamalar da var..

bu arada söyliyim direnizmir, zaten hep direnişteymiş? mavi şehirdeydim, yüksek volümler ve de sloganlar duymadım ama balkonlarda sallanan bayraklar mı dersin, deniz kenarında bulunun her çim alanda doğalından toplaşan insanlar mı dersin, o sıcakta güler yüzler mi dersin.. bir ankaralı olarak farklı bir algım olabilir, bilemicem :)

neyse dediğim gibi, bu post bir aile molası post'tur; iklim, annem ben süper harika bir haftasonu geçirdik.. iklim'in de dediği gibi, keşke daha uzun kalabilseydim.. hemideeeee sıcağa rağmen söylüyorum bunu.. önce şöle mezeli, kardesli, börülceli bi yemek; sonra iklim bizi, kuşadasında bir millipark anlayışına sevketti... deniz süperr temiz, serincemeli bir hava, ağaç diplerinden batık teknecik kompozisyonuyla sahnelenen günlübirlik bi sefa :)





























en çok da muhabbeti özlemişim..


hmmmmmmmmmmm sekiz euroooo, yaaani...on altıııııı.......20! ve de daha bisürüsü :) fffff aklım orda tabi, özlemişim bayaaa :) en ksa zamanda bidaha... amaaaaa bu sefer kesin uçakla! :)

haaa, bi de o milli parkta domuz aileleri de vardı.. yok yok, bayaaa domuz bunlar.. yaban domuzları milletin arasında!! sanki hiç bir olağandışılık yokmuş gibi millet gayet rahat, yiyecek falan veriyolar, aralarda gezinen yavrulara şöle bi bakıp, denize giriyolar! :) ilk defa ufacık yaban domuzu yavrusu gördüm, çok yaklaşamadım ama pek şirindi.. bayaa odun parçasına 4 tane kısa parça daha eklemişsin ve bir birey olmuş :)))

hadi o zaman mücadeleye devam!!

Hiç yorum yok: