21 Mart 2013 Perşembe

krizin.eşiği.cümleleri (ankara film festivali görselleri..)

ne yazsam da acab..o zaman cümleleyelim de sinir krizi eşiğinde halleri dillendirelim :)

> ankara film festivali posteri: güzel, beğendim, hatta tarihi geçince odama bile asmayı düşünüyorum.. ama! ama, o billboard ne ya? resmen imajı sündürmüşler yataya uygulamak için! yuh!
bu aşağıdaki, normal poster uygulaması:

http://eksisinema.com/wp-content/uploads/2013/03/ankara-film-festivali.jpg

billboard fotografı çekemedim ama, benzer bi yamultma gördüm webte:

bu arada teaserdan bahsetmemeyi tercih ediyorum... o ap-ayrı bir konu.. isteyen http://www.filmfestankara.org.tr/ adresinden izleyebilir :/

> hacettepe iki gün tatil olmuş... ulan beni mi beklediniz?
> sabahları, mylo "beraber dışarı çıkalııııaaaauuuuaaaam parkta oturalımııııaaaauuumaaaa" şeklinde uluyor daha ben gözümü yeni açmışken ve de evden çıkana kadar bu böle devam ediyo..
> eskişehir yolu sabah trafiğinde, arkamdaki araba ışık yakıp duruyo, çekil diye.. sanki otobandayız, önüm açık da ben yol vermiyorum..gerizekalı...
> öle böle konuşup, sona da kanka muhabbeti çekiliyo, sinir oluyorum.. o zaman konuşma abi, de ki seviyorum lan, dostum o benim de? (isim veremiciiim)
> diş ağrısı başka bir konu..

şimdilik bu kadar herhalde...
ders-mers-terskonusu, gitmem lazım :)
bai

Hiç yorum yok: