7 Ocak 2013 Pazartesi

what is the point yahu?

acaba'dan kasıtlıca yazıcağım..

hatırlarmısınız, bi dönem blogumda yazdığım bir yazıyla ilgili odalara çeklip, bu yazıyı kaldırılmam istenilmiş idi.. geçen gün, bunu hatırlayıp bi arkadaşıma bahis ettim.. dediki, nasıl? anlamadım?

yok yok, sansürcü eğilimler yok bu aralar :) bi sıkıntım da yok, sadece düşünüyorum fırsat buldukça: zaman ne çabuk geçiyor?

vede, ben ne kadar unutkanım? :) bu bazen iyi birşey, bazen de kötü birşey.. ve de bazen çeklmez birşey, hele de unutan kişi konumundysan.. hoşlanmıyorum, iki yüzlü ve de özgüveni tavanı delip de altın yumurtlayan kaza ulaşanlardan.. özgüven iyi birşey tamam, ama yuh artık dedirtecek, delilik vede belki aptallık sınırına dayananlar var, işte hiç yani! kızgın değilim tabi, öyle anlaşılmasın, ancak (yine kendime dönersem) ne kadar unutkan olabildiğime şaşıyorum;

niye zırvalıyosun ekin, whatz the point? yani? bilemedim :) bakıcez..

Hiç yorum yok: