21 Ağustos 2012 Salı

birvedayemeğiorganizasyonu gerek

daha önce ufak da olsa bi giriş yapmıştım; şimdi artık yazma rahatlığına kavuştum :) 14 ağustos itibariyle hacettepe üni. grafik bölümünden istifa etmiş bulunuyorum. bazı yanlardan üzücü, bazı yanlardan rahatlamacalı. bazı insanları özliyeceğini bilmek, bazı insanları ise 'neyse..' diye hatırlamak, bazılarını da 'öğrencek daha çok şeyim var, mutlaka!' die hatırlamak, öğrenci sıfatında olup da değerli olduklarını bildiğin insanları da düşünmek demek bu ayrılış benim için... cümle biraz kasıcı ve edebi oldu, bana göre değil :) sonuç olarak, bazı kayıplara rağmen kendi adıma mutluyum, bu kadarını belirtmek yeterli...

özel insanlarla tanıştım, özel insanlarla özel cümleler paylaşmak adına hacettepe bir dönemdi hayatımda. şimdi önümüzdeki tarihlerden itibaren bulunacağım spotlar için ise heyecan ve acaba neler olacak karışımı cümleler kuruyorum. işe başlama tarihimden sonra buradan bağrış çağırış yazabilicem, etiklik meselesinden.. çok da büyütmek istemiyorum, ama içimde güzel şeyler yapabileceğime dair mamutlar var :P



bi veda yemeği organizasyonu da gerek :)

ekin.


Hiç yorum yok: