31 Ocak 2012 Salı

kayıt haftasında yokum, bitek cuma günü okuldayım..

sayın danışman asistanlığını yaptığım öğrenciler; WCES2012 kongresi için ispanyada olacağımdan, 6 şubatta başlayan kayıt haftasında burada olamayacağım. 9 Şubat cuma günü okula gelebileceğim.. aranızda ders kayıtları sıkıntılı ve mezuniyet durumunda öğrenciler olduğundan, bütün derslerinizi çıkardım ve seza hocanıza geçici olarak devrettim. hepsi hocanızda var; bunun dışında mezun durumundakiler dikkat etsin toplamda 149 krediniz olmalı ve staj belgenizi mutlaka teslim edip onaylatmalısınız. ders kayıtları sıkıntılı öğrenciler ise, almanız gereken (alttan kalan) ve alabileceğiniz dersleri de çıkarttım, seza hocanıza verdiğim belgelere yazdım; lütfen sırf bana güvenmeyin bir daha siz kontrol edin, ilerde sıkıntı yaşamayalım.. çözemeyeceğiniz birşey varsa, cuma günü beni bekleyin..

özellikle hatırladıklarımı yazayim;
bertan, fazla kredi için dilekçe vermeyi unutma.
selda, staj belgeni teslim etmelisin.
murat, bi daha kontrol et derslerini sıkıntı yaşamayalım :)
ibrahim, mutlaka kayıt yap!
özgür, sen de iyice kontrol et atlama.. (ingilizceyi vermişsin, mutlu oldum :)
seray, mezuniyet belgen için tekrar bi dilekçe istediler gönderdim geçen hafta, sanıyorum bu hafta gelir mezuniyet bilgi formun..

hatırladıklarım bu kadar, lütfen dikkatli olalım ve de dikkatli olalım..

ps. yurtdışında olacağımdan telefonum yok, internet iletişimim de kısıntılı olacak..bilginize..

arş.gör. ekin.

Hiç yorum yok: