21 Eylül 2011 Çarşamba

biriktirdiklerimden..

* haftaya kayıtlar falan var, tebrik ederim bi sene daha başlıooo..

* geçen hafta istype için istanbuldaydım; şimdi yazıp yazmama konusunda tereddütttlüyüm ama az buçuk yazacağım :) süper bi workshoptu; kaligrafi adına ilk defa verimli ve keyifli, heyecanlı zaman geçirdim.. ancak söylemeliyim ki, organizasyonu çooook daha iyi bekliyordum. daha fazla yazmayacağım, cevap hakkı doğmasın, polemik neyim yaratmayayim diye :)

*bunun dışında artbeat'e gittim(k).. çook keyifliydi valla. fırat engin, macart gallery dolayısıyla gittim, ancak çok keyifliydi, çok da kısa sürdü bildiğim kadarıyla. gelecek sene de devam ederse mutlaka kaçırmayın derim ben! artbeat ve de devamı bi sonraki yazıda :)

* şu an telefondan resim yüklemeye başladım.. şöle renkli menkli, resimli bi post yapayim istiyorum aslen..

* elif songür dag, arşgör arkadaşım, hatta oda arkadaşım bölümden ayrıldı :( çok detay veremiyorum, özelini korumak adına, ancak odada yalnız kaldım bayaa.. elif'e: umarım çooook mutlu olursun blogtan takipteyim seni :)

* grafik tarihi dersi cuma öğleden sona olacak galiba, bi sene daha başlıo... içimden düşünüyorum creativite adına neler yapılabilir; bir teorik ders ne kadar eğlenceli olabilir?ya da olmalıdır? bakalım göreceğiz :)

* mylo' iiiiice sokak kedisi oldu; geçen bir çıkıp geldiğinde, arka sol ayağı tekliyordu... bayaaa topal oldu yani :) mylo narin ve ince ya, diğer mahalle kedileri bunu birazcık hırpalıyı galiba :( kendi kendime düşünüyorum, yapabilecek pek bişi yok :S yani ne? diğer kedileri toplayıp azar mı çekeyim? yoksa, peşinden dolanıp saldıran olursa ben arkasında mı durayim? valla "aaaaa annesini de almış gelmiş, ana kuzusuuuu!" derler oğluma, rezil oluruz.. bilemedim :S

* öslem'in düğünündeydik bi de geçen hafta:) foto falan çok yok da, güzel bi düğündü. özlemi öle görmek acaipti :) ne biliim, aaa büyümüş de, kadın olmuş da, bi de evleniyo yaaa!! oldum :)

* birikintiler şimdilik bu kadar, biraz da diğer blogları dolaşalım bakalım, neler oluyo oralarda niyetiylen.. :)

Hiç yorum yok: