16 Ağustos 2011 Salı

geldim dedim ya :)

yeap... geldik dedik madem yazaceyük :)
cumartesi gizemcim aradı, dedi ki H&M açılıyormuş ankaraya, dedimki WAUUUV! dediki davetiye istermiyim acaba? dedimki ne zaman ki? dediki 14 eylül, dedimki yaaaaaa istanbuldayım İsType'a katılacağım... ama dedim gönder se, H&M davetiyesi de almadım demem :)

gelecek ayın takvimi yoğun valla.. bikere özlem evleniyoooo :) kınasıydı, düğüne elbise almasıydı, düğündü derken eylül ayı özlem olcam ben sanırım :) davetiyesini de yaptık, güzel oldu :) aslında benm güzel oldu dememin bi anlamı yok tabi, gelin hanım beğendi, bana da yeter :) buyrun davetiye:
























mmmmmm böle bişiler işte, okulda yoğunlaşıyo.. ne? kadro mu? yok canım yaaa :) bana kadro falan yok, sarı zarf almadığıma şaşırıyorum bile :) du'bakalım ne işler nerelere kadar gidecek :)

> şimdi biraz çalışma zamanı... sona devam :)
.






Hiç yorum yok: