13 Ağustos 2011 Cumartesi

ben geldim, artık burdayım :)

yaaaaa, di mi? bi de facebook hesabı açtık; hiiiç buralara uğramaz oldum.. yok yok valla i'm back babe! hadi bakalım haberler:

> bodruma gittik bis taylan'lan :) çooook güzeldi, harikaydı hatta müthişti :) royal asarlık otel diye bi yerde kaldık vede çoook güzeldi, bundan sona hep bodrum da bodrum!!!



















> şimdi hemen bodrum fotolarından koyacağım zannediliyor ama, ben sadece belli bi seriyi koyacağım buralara, isteyen google yapsın baksın yauu :)



























> başkaaa headline olarak neler diyebiliriiim; aaaaeeeeeaaeee papa bana ipad2 aldıııııı!!!! :):):):) bayaa ipad'im artık! ben de padlendim!! :) tatilde oyun amaçlı kurtardı beni, şimdi gelir gelmez productivity anlamında dolduruyorum :) nerelere varıcak kullanım bakıcaaz artık :)


Hiç yorum yok: