29 Haziran 2010 Salı

optik-wc'ler hakkında saçma bi farkına varış

di mi? oda burda bi wc'ye girersiniz, girdiğiniz anda küçücük oda aydınlanır "hmm optik ışık var, ne güsel, elimi oraya buraya dokundurtmak zorunda diilim" dersiniz.. ya da deseniz ii bişi olurdu, iyi ve temiz insan kategorisinde değerlendirilirdiniz. diğer kategorileri hiç açmayalım burda :P

neyse, sıyırdınız oturdunuz (genel anlmıyla dişi wc'lerinden bahsediorum.. ) başladınız... veee...çaaaat ışık söndü.. karanlıkta kaldınız.... manasızca, hemen reflex olarak oturduğunuz yerden elinizi kolunuzu kaldırım sallamaya başladınız.. evet, gözümüzün önüne geldimi görüntü? kalkamıorsunuz çünkü boşaltımdasınız.. sona yine yandı ışık.. bu arada optik okuyucunun nerde olduğunu bilmiyorsunuz, dolayısıyla nereye salladığınızı bilmediğiniz eliniz-kolunuz ışık yanarken de havada harekt halinde, ne zaman kapancaanı da bilmiyorsunuz ki, burda önemli olan nokta hiç kapanmadan optiki oyalayabilmek: "hıh-birazdan yine gidecek, en iyisi sallamaya devam edeyim kolumu---- evet evet başarabilirim, ışığı hiç söndürmemeyi becererek, buradan zaferle çıkabilirim----sonra da çıkınca madalya takarlar bana : wc optik ışığını söndürmemek için gösterdiğiniz olağanüstü çabalar için buyrun size Altın madelayon!!"

şimdi, bi de uzaktan kendinize bakın, yarı-çıplak klozette oturuyorsunuz.. evet, matematiksel olarak yarı çıplaksınız.. heyecan ve panik içerisinde bir yandan ishemeye, bi yandan da kolunuz havada salllanıyorsunuz!! :):):):):)

böle bişi işte, geldi aklıma.. evet, evet, tabiki biraz önce optik ışığı olan o tuvalettlerden birindeydim ve alnımın teriyle hakettiğim madeluyonumu getirmelerini beklerken yazayim dedim :))

+ bu arada ufak bi not daha; ööle saçma sapan bi biçime girmeyeyim, akıllılık yapayim diyorsanız telefonunuzun ışığını, optik okuyucuyu bulup ona doğru çeşitli açılarda tutarsanız da ışık kapanmayabiliyor!! :) ancak bu durumda da, açıyı tutturayim, dur lan, olcak mı ki acaba? falan derken isheme kısmında aksaklık yaşayabiliyorsunuz, bilginize :)

+++ iklime anlattım yazdıklarımı, aşaada sigara içerkene, şöle bi eklemede bulundu :) "bi de" dedi, "boyun küçük olunca--hobitimsi-- bırak wc'leri apartmanda falan bile görmüyo optikler bazen; kolumu kaldırıyorum apartmana girdiğimde optik ışık beni görsün die" dedi :):)):) bu da ayrı bi durum tabii :)

1 yorum:

mine dedi ki...

karanlıkta öylece oturup odaklanıyorum konuya! : =))

şu sadece kapı açılınca otomatik olarak çekilen sifonları sevmiyorum ama
kardeşim iki kere çekerim belki çıkarken cık cık illa kapıyı açıp kapatmam mı lazım töbe töbeee
selamlar sevgiler...