15 Haziran 2010 Salı

iklim.mezun olduu!!! / dilan'n bebeki:)


sayın iklim kılıç'ın mezuniyetine gittik bu sabah :) bilkent odeon'daydı tören.. yaaa bi ağladık bi ağladık, niyeyse :? olsun, pek keyifliydi.. bi de sıcaktı.. sabahın 10'unda yapılan törene bi giyinmişler inanamazsınız :) vardır bi bildikleri diyoruz ve geçiorus..



eneeeeeeeem!!! :)



rektör konuşması, hayatımda dinlediğim en iyi konuşmalardandı. dinledim.. dinelenecek olması bile yeter aslında :) bayaaa, öğrencilere yönelik espriler falan.. konuşmayı kendi mi hazırladı bilmiyorum, ama kim hazırladıysa ellerine sağlık.. ben bile, 2002 mezunu olarak güldüm falan.. sona hukuk öğrencileri ayağa kalkıp, atam izindeyiz falan yazdılar, herbrnin elinde harfler; öncesinde istiklal marşı ve ihsan doğramacı anıltısı; bayaaa hıçkıra hıçkıra bi hal oldum, kendi adıma.. odeondaki enerjiden herhalde, bayaa duygusal olduk :) ...işte bişiii ...:P



bi ara, ulen ne güsel okul len diye içlendim.. okulum yaw die :) bilkeeeent!! bilkeeeent!!



--------------------------------------------------------------------------------
bu aşağıdaki bebek kim biliomusunuz???? sayın dilan köselerin!!! şu anki soyadını bilmiorum valla (sori dilancm..) ama bebek bi harikaaa!!! gözer mözler!! dün bize gelmişler ailecek; ben okuldaydm, iklim foto falan çekmiş..




bayaaadır yazmayınca, çok şey birikmiş.. hala 22sindeki tik'e hazırlanıyorum.. bakalım, koyiciiiz bişiler yavaş yavaş :)

Hiç yorum yok: