24 Mart 2010 Çarşamba

gündelikçiliksi mi?


**bitcek bitcek az kaldı :) 6'sında sergi var.. bugun koyarım afişi falan..ben de daha önce hiç yapmadığım türden bi proje yapıorum, umuyorum becerebilirim ve ii olur.. bu arada yardım alıyorum tabi..hepsini yazcam, hepsini yazcam. bi bitsin de...



elif s.dağ ve yeni saç mdeliii..ben çooook begendim..öle.. koymak istedim. okadar biton foto çekiorum, koymassam olmaz. çatlarım. :)

>> pazartesi cüzdanımı kaybetmiştim, aslında çaldırmak daha doğru olur.. ama tamamen benim salaklığım, hatta çaldırdığımı bilem anlayamadım falan... neyse, sefkili cüzdanım da pek bişi yoktu aslında ama o bir h&m cüzdanıydı :(:((:(:( brukselde, 3 gün üstüste bakıp, parama kıyamayıp, sona da amaaaan almalıyım ben bunu diye aldığım bi cüzdan..tamam pek ahım şahım diildi ama acaip anılı bişiiidi yaw... üzüldüm :( hakkaten üzüldüm :( neyse ööle... hı? ne? içindekiler mi? bi ehliyet, bir kredi kartı vede bisürü kızsal malzeme vardı... ehliyet bulunmuş, biri bana mail attı:

From: .......

Subject:

Date: 23 Mart 2010 20:43:51 GMT+02:00

To: ekinklch klch


Merhaba,
Aradığım ekin kılıç siz değilseniz özür dilerim rahatsız ettiğim için..
1979 doğumlu Ekin Kılıç'a ait bir sürücü belgesi buldum, eğer sizinse A.Ü. İlahiyat Fakültesi güvenliğinden alabilirsiniz

şeklinde :D... kredi kartını kapatmak bugün aklıma geldi.. nasılsa şifre yok harcama yapılamaz die.. aradım 4440202'yi pazartesi 400 milyon çekmeye çalışmışlar ama işlem başarısız olmuş!!! salaklar!!! giricen internete biton alışveriş yapıcan, oldu bitti :) amazon ver mesela, ben olsam bi ton kitap siparişi vermiştim, ooooooh beleşten!! :P neyse şansıma daha fazla haksızlık etmeden kapatıyorum meseleyi :) bi de cüzdan çıksa ortaya nası mutlu olcam, ama dediğim gibi fazla zorlamadan kapatıyorum konuyu..
şimdi gidip puantaj yapmalıyım, bekle gülten hanıııııım geliorum!!! :)

ps: A.U. İlahiyat Fakültesi kısmına bir daha bakabilirsiniz, doğru yazıo!!! bana müstahak tabi!!!

2 yorum:

Neslihan dedi ki...

aaa ben donuyorum senin sergi var isterdim orda olmayi yaw neyse baska bahara artik!

mutluluk kolesi dedi ki...

h&m cüzdanı mıı(:alayım sana istiyosan burdan bi tane h&mden cıkmıyorum burda:P