28 Mart 2010 Pazar

BEYTEPEDE BURGER KİNG Mİ???



evet, evet, burger king açıldı beytepeyeeee!!! yok artık!!! hemide tırla gelmişler :) geçen hafta, okulda kaldığım akşamlardan birinde, fırat hocam ve bi arkadaşı da dahil, dedik bi burger king yapalım yauuw!! nedir yaaani? gerçekmidir mitmidir felan?? ahanda orda, harbiden tır burger!!! roke'n'coke burger'ı bayaaa!!! (ok, hemen atlamayın, ben de rockncoke da burger falan görmedim :P) fırat hoca bayaa bildiğiniz cennetteymiş gibi bi havayla, hiç yemediği kadar hızlı yedi bitirdi burgerı!!! neyse sonuç olarak beytepede artık burger king vaaar!!!



>> bu da görkem. ne mi yiyorus??? tabiki steakhouse!!!!! bi de hemen söylemeliyim, bize mi denk geldi bilmem, artık biliyorsunuz burger'larda soslar paralı, ve ben de buffalo sosa ne gerkiyorsa vermeye hazırken extra ücret almadılar! ama bilemiorum, son servis falan da olabilir neyse... bu arada beytepede 5 ay için anlaşmışlar, ve gece 7buçukda kapattıklarını söylediler, ama bana sorarsanız saati 9a falan çekebilirler çünküm, bizden sonra en az 10 kişi geldi yemek ve dondurma için, ama kapalıyız dediler... neyse beni ilgilendirmez.. beni tek concern eden şey, beytepede burger king olduğu sürece bayaaaaa irade kullanmam gerekip, kendimi "hayır ekin yememelisin, bu jafta kaçıncı oldu!! yuh artık" die kasma cümleleriyle boğulucam gibi :D olsun yine de beytepede burger king var artık!!!! (bu arada resimler, fırat hocann telefonundan, teşekkürler :))

2 yorum:

dugu dedi ki...

aman yarabbi?? gerçek mi bu??

maxdark dedi ki...

ben artık steakhouse yemiyoruummmm bazen düzgün pişiremiyorlar aldığıma pişman oluyorum. gerçi beytepede steakhouse yemedim whooper yedim :D yalnız ilkokula yakın olmaları çok kötü bi durum şöyle ki:
geçenlerde ardayla gittik birsürü ufaklık kaynıyordu çalışanlarla saçma saçma dalga geçmeleri terbiyesizliğin dibine vurmuş olduklarını gösterdi. Bizim bölüme doğru yanaşsınlar iyice :D