5 Ocak 2010 Salı

update:updata:upırkat

SONY DSC

efenm, öncelikle yeni yıl kutlama cümlesimi kuruyorum: güzel şeyler bunlar, keyifli olunuz bilaare :D
>> bi de bana yorum bırakan sevgili
edabellaaaaa, hich ve diğer blog arkadaslarmn; blogu okuyan ve isteristemez katkıda bulunanların, circle’larımın ve ve veee’lerin yeni yılını kutlarım içtenliklem. içteneklem..içintenekem..:P (evt, biraz şoparık vaziyetteymmmm..)

>> önce şu tik meselesi: (tez izleme komitesi): son izlemem olmasını ummdugum jurim, fena gecmedi.. yani bekledigimden farklı gecti.. ama neyse, şimdi şoparıkım, ciddi olamıciiim… benm tik’imden önce elif ve halime hocamın tikleri vardı :) heyecan dorukta, yamulan yüzler falan :P

SONY DSC

>> aşağıdaki resimde de danışman hocam NKS ve saygıda kusur etmeden de olsa ne yaptıgını bilemeden, ellerini ovuşturan, sempatik gülüşünü suratına sabitlerken, algı ve akıl eksikliklerine yer vermemeye çalışan ben görülmekte.. hmmm bide sunum hazırlıkları felan…

SONY DSC

>> efenm sonasında, yılbaşı kutlamaları falan var tabi haliyle.. önce grafikbölümü, sona sayın heykel bölümü derken bi hafta bööle geçti… heykeldeknde yaptıgımız hediye şeysinde, bana ayşen çıkmıııış; ve hediye paketini bi açtım 10-15 adet hepisi farklı renkte bilenziklerr!!! :) foto çekemedim bilare :)neyse, keyfli zamanlar bunlarr :)

>> bu arada ayşenciiiiim de nişan yaptıııııı :) detaylar da sooona..

>> veeeee buzellleeer, bana acaip bi hediye almışşş… ben arasıra d’n’r’a gidip saatlerce dolanmayı, o deri ufak tabureleri rafların önüne çekerek oturmayı falan yapıorum.. (bu arada tunalı dnr’da referans/ing kitaplar katında acaip indirimler oluyo, arada yoklayınız) neyse, bi kitap görmüştüm, kitabı elime aldmmm..baktm baktm..neyse sona alayim, kaçıo mu? şimdi tez var, tipografi kitabı bulmalıyım die geri yerine bıramıştım… işte o kitabı almış banaaaaaaaa!!!! hayr bi de, hiç bahsetmemiştmmm!! kitabı görünce bi afalladm zaten “yaaaa ben bu kitabı hatrlıo gibiyiiiiii—aaaa evt ya bu o kitap!” die :) ama bi de işin ilginç tarafı, kitapla birlikte bi düzine de t-shirt çıktı (pizza) kutu(su)nun içinden!!! :) aşağıda gördügünüz resm de sadece kitap ve tnit (tint de olabilio:)) ayrıntıları var…

SONY DSC

>> bu arada, tnit/tint’den bahsetmeden olmaz, son bikaç seferdir oraya gidioruz, çünkü arka bahçesinde sigara içilebilior, ve inanılmaz sıcak!! hatta bazen o kadar sıcakki, deriniz yanıor sanıorsunuz, ama şu her bahçeye kurulan saçınızı başınızı yakan ufolardan değil!! arka bahçe kısmına bi siten kuruşlar, tavanda acaip bi borular, bi sistemler bişiler..foto yapmaya çalştım ama çok ii diil, neyse bi sigara içilen mekan arayanlar, deneyin derim....

SONY DSC

>> uzun bi bloggirişi oldu ama :) sona da ayça mimarlar derneğinde söölüomuş, biz de oraya gittik buzellerle.. birlik mahallesinde bi mekan, dernek modeli ama içerisi homeofis/dernek/bar/evin salonu tarznda bi yer.. alkol var, aktiviteler takp edilebilir gidilebilir.. mimar olmayanları da alıolar hemde!! bi de arkada açık havalı bahçemsi var, yazn güzel olur die tahmn ediorum.. şu an ufo taklmış, başınız yanayana sigara içiosunuz… neyse, megersem o akşam yılbaşı şeysi varmış orada:

SONY DSC

SONY DSC

>> yeşmmmmmm

SONY DSC

>> bu da birisi… :) muhtemelen saygıdeger bir mimar amcamız.. ama poz ve duruş falan pek süperdi, çekmeden ve bloglamadan duramadm :)

SONY DSC

>> bu da öööle işte :@ :)

3 yorum:

nora dedi ki...

Aaaaaa iyi yıllar şekeriimm!!!

Bu arada Generation T'nin TR'de satıldığını bilmiyodum, görünce şok oldum :O

Threadbanger.com'un bikaç tutorial videosuna konuk olmuştu o abla.. çok manyak şeyler yapıyo t-shirt'lerden...

Senin de DIY projelerini bekliyoruz o zaman artık!

Öpürcük.

Neslie dedi ki...

heyyy sigara sen nelere kadirsin boyle fellik fellik cozum ararttirir dimi? neyse ben simdilik kurtulmus gorunuyorum operim.

edabellaa dedi ki...

ben diğer bloglarda adımı görmeye pek alışık diilimdir..hatta hiç diyelim..şimdi gördüm... beni çok mutlu ettin ...