23 Eylül 2009 Çarşamba

plajdaymışız partisi>>update

playdaymisizservis2

bir ki bir ki, bu cumartesi, 26 eylul 2009, eymirdeyiiiiiz:) ayarlamalar super gidio.. en son müzik olayını da hallettim, pek içim rahat ve mutluyuuuuum!!!! neyse şimdi servis olayını açıklığa kavuşturalım:

26 eylül 2009 cumartesi, saat 15:00’de tunus’dan servis kalkmaktadır! aman dikkat, gelecek olanlar lütfen öncelikle 14:45 gibi orda bulunmalılar!!! yeri ise, bilkent duragının oncesinde ya da sonrasında falan olur.. “eymir bir-ki bir-ki!!!” sesine kulak veriniz :D

>> dönüş ise, 22:30 eymir-tunus olacak.

>>servis ucreti katılıma gore belirlenicek ama 10 milyondan (hala eski kafa yazıorum :P) daha fazla olmucak, eger yeterli kişi olursa 5 milyon benim favori rakamım:)

>> arabayla gelces biz!! diyenler, eymir girişi biliyorsunuz ki problem, şöyle bir plan da yapılabilir. eymir kapısında, vasıta değiştirmece yapılacak, eymir arka kapıya vasıta bırakıp, iceri girişte ben aranabilirim, ama söz veremiyorum sorunsuz giriş icin.. o yuzden tunustan kalkacak olan servis, en sorunsuz, en keyifli çözüm olacaktır..uyarayim dedim :D

>> mutlaka şemsiye!!!! ve yaşanan son bir haftalık soguk hava dalgasının açılacagını umsam da, lutfen kalın bişiler unutulmasın..
>> ve tekrar tekrar hatırlatıyorum, eymirde kredi kartı geçmiyor!! ve sigara satılmıyor!!! detaylı bilgi için davetie metni okunabilir..

>> plajdaymışızcasına keyifli bi cmt için, görüşmek üzereeeee!!!!

ekn..

Hiç yorum yok: