8 Nisan 2009 Çarşamba

masaüstü mimlemece

tamam, bu resmi bir mimdir. ama emin olunki, gelecek senelerde “aaaaaa, masamda bole bi obje vardı da?nerde simcik acep?bilmem kim almıştııııı” gibi egzantrikler katabilecek bir mimlemedir bu benmkisi:D

buyrunuz başlıyorum:
masaüstü mimlemece:

çakmak: bu sefer sigaramı koymak istemedim karenin icine, ama kırmızı çakmakla sembolize ediyorum olyı de mi?

beyaz kedi biblosu: hemen çakmagın sag tarafında.. oda-arkadasım banunun bana hediyesi, iki gözü kapalı akşamüstü serinliğinde içinden denizle ilgili bir şarkı dinliyor..

sakız: kalemerin hemen altında, naneli sakız.. cengiz hocayı hatırlarım hep, carsamba sabahları packaging dersine sigara icip giderdim, o da ağzında sakız “yaw, bari sakız çiğneleş gibi sigarakokuyosun, bakmıcam projene!” der ve giderdi. naneli sakız!

kız ilustrasyonu: banu’nun bir oceki yazıda bahsettiğim çalıştayda benim adıma yaptığı exlibris. (merciiiiiiiii :))

yüksek topuklar: kurmaya çabaladığım, ilk toplantısını 5 mayısda apacağımız kitap kulübü kitabı. valla benmki bitti-bitiyor, daha bitirmemişlere uyarı!!! bu arada bu, eski baskı; yeni baskıda kitap kapağı değişmiştir.

devrim-bebeleri: bir yarışma-sergileme projesi için yaptığım, daga doğrusu halen üzerinde çalışmakta olduğum sticker projesi.. bitince burdan da yayınlarım..

balik: sol köşede, babamın tahtadan yapılma baliki duruyor. odama koymam icin vermişti.. aslında, evinin salonunda var olan binlerce kendi elemeği-göznuru sanatobje ve çalışmalarının sayısını azaltmak için bana verdiğinden şüpheleniyorum.. fekat, bu baliki hep sevmişimdir, artık benim olması da ayrı bir ego tatminidir…

foto-makinesi: balıkın hemen sagındaki foto makinesi, yılbaşında 199’a alıp, 3 hafta sonra da üstüne fanta dökerek hayatına son verdiğim fotomakinemdir. tamire götürdüm, 100-150 civarı tutar dediler!!! yapıcak hiçbirşey yok.. öle dekor amaçlı kullanmaya çalışıorum :D

seramik kareler: seramik filtre die, yine ‘balik’ paragrafında belirtilen amaç ve duyguyla alınmış objeler. elimde 5-6 adet var…

beypazarı kurusu tabaaaa: hiç sevmem! kuruuuuuu!!!! tatsııııız!!! saçma birşeydir beypazarı kurusu.. fakat banu’nun getirdiği bu beypazarı kurusu niyeyse gayet tadı yerinde, kuru olmayan, çayla süper giden bir atıştırma objesi olarak masada yerini aldı :D

telefon, hü kimlik kartı, g.gözlüğü, kırmızı tipografik broşür, kahve fincanı, renkli kalemlerim de diğer objelerim… nisan ayı, masaüstümden bu kadar… haaaaa! mimlemece demiştik di mi?haydin o zaman mimliyorum; deniz+1, nora, aysegül, tozgel, ve bu yazıyı okuyup da, ay ben de yapceeeeeem diyen herkez. tek isteğim, mim’i yazdıktan sonra bu yazıya yorum bırakmanız ki, takip edilebilir olmanız?

3 yorum:

Hich dedi ki...

hadi çekeyim bir-iki foto bende madem... :)

denizero dedi ki...

__ yüksek topukların, topuğu kırıldı....ben daha bitiremedim ekiniiii :(....neyseki daha önce okumama güvenerek hızla üstünden geçicem__

nora dedi ki...

heh sonunda girdim mimimimimimi :D