8 Nisan 2009 Çarşamba

get back to work station!!

yok yok öle mim olayına girmek istemiorum… ama guzel kareler yakalamak mumkun.. insann calıstıgı masanın herturlu, ic-motivasyonunu etkilediğini düşünürüm… deniz, bununla ilgili bişiler söylemişti de… oda arkadaşım banu ile yaşamaya başladığımızdan buyana, odada ufak tefek değişiklikler, gelecek planları falan yapmaya başladık.. hatta, iiki banu var da, odada botanik bir takım canlılar da barınabiliyor :D

sag taraf benm masam.. simdilik laptopla devam ediorum, hacetepe haber bitene kadar. ama sonrasında da, o solda gormus oldugunuz hantal, devasa monitorlerden kullanmaya hic mi hic niyetim yok.. kendi monitorumu kendim alırım da gelirim eeeeeeey yönetim!! :D

peeencere kenarının panoya dönüştürülme halinden çıkan görüntü; en üstte, gecen cuma burda elif varol e. hocamızın önderliğinde yürütülen uluslararası elibris calistayında, yunanlı bir ogrencinin yaptıgı exlibris gozukmekte. bana yaptı falan demicem, yunanistan adalar tatili özlemimden kaynaklı, çocuktan zorla aldım demek daha başarılı bir açıklama olur… sag tarafta, dünyanın en guzel gulumseyen adamı davranın fotografıyla yaptıgım bir çalışma var… digerleri belçik diyarından toplanmış print-orneklerinden..solda gorununler ise, aptal metal jaluzilerimiz: sabah oglene kadar gözümün akından başlayarak beynimin derinliklerine kadar ilerleyen güneşi hiç bir şekilde tutmayan aptal metal jaluzilerimiz…

toshibaaaaaaam; kıyamam ben onaaaa… gecen haftalarda kapağı kırıldı, yapıştırdılar falan ama bir daha asla eskisi gibi koşamayacak!!! :D

masaüstü objelerinden biri daha.. begendiğim bir sticker’ı fotomakinem olmadıgı icin sökme eylemine girmiş, ama başaramamış, parşa parça da olsa bir tren biletinin arkasına yapıştırma suretiyle edinme hikayemin sonucu..

banunun foto makinesini ele geçirip abuksabuk ne varsa çekmiş olmamla beraber, özlemişim bloglamayı valla :D önce biraz görünür yaşamdan, sona görünür kelimelerden, daha sonra da okuyan kimsenin hiç birşey anlamayacagı (ben dahil) sanatsal ifadelerden bahsetme zamanı gelmiştir!!!! :D

1 yorum:

Blue Bird dedi ki...

Anlamasak da anlatın gözümüz gönlümüz açılsın di mi ama:)