27 Ekim 2008 Pazartesi

belçika mısın nesin yaw?

öhöm, öhöm!!! sonunda geldm.. 2 ay suren belcikaya gitme mevzuu sonunda sonuclandi.. vizemde bi ton problemler falan, erasmus staj hareketliligi ile yurtdışına çıkacak olan arkadaşlar lutfen benmle kontaka geçsin, detaylar bende :) ekinklch@hotmail.com

neyse, dun sabah munih aktarmali geldim..ufak notlar halinde buyrunuz:
> munih havaalani hakkaten cok user-friendly bi yer. bana sorarsaniz bruksel havaalani daha bole karmasik, alisveris merkezi gibi.. ama munih daha havaalani tipli...

IMGP1332 yesil politzai arabalari :P

> nilufer (annemn ark.) ve kızı beril beni karsiladilar havaalaninda, ve sok oldum ellerinde kopekleri mıstık.. hic kimse hic bisey demio, etrafta ellerinde kopekleri dolasan tipler her binaya girebiliyor...
> pazar sabahlari, pazar var.. sabah diyorum cunku 1-2 gibi pazar toplanip gidiyor.. bildigin pazar, ama butun pazarcilar manken :P hmmm bi de pazarda cicekciler var, buket ya da saksi cicek satiyorlar... keyifli manzaralar..
IMGP1335
IMGP1342
> ekmek almak icin ise, pazarda sira numarasi aliyorsunuz... ekmek derken bisürü ekmek var, bunun yanisira bi ton pasta bilmemne var.. pasta kismina deyinmeliyim:) daha ilk tecrubem ama, öle acaip tatli olmayan tatlilar yedim. baymıyorsun, ii...

IMGP1336bakınız sag ustte sıra numarasi var..bu da nilü teyze..

IMGP1358
> kaldigimiz eve de bayildim, ufak tefek ama cok sirin.. zaten sokakta biraz yürüyünce feci ötesi, dramatik bir sekilde guzel evler goruyorsunuz... insann oturasi geliyor..
  IMGP1355
IMGP1348
> iki sokak otede ufak bir şato ve göl var.. şatonun hikayesini daha ogrenemedim, adını bile bilmiyorum..ogrennce yazarm, fakat gol ve golun etrafındaki agaclı yol süper.. birazdan cıkıp yürüyecegim..
sanırım öle turistik bir yer de degil..

IMGP1345
> dun geldigimde cok yorgundum ve iletisimim kapalıydı.. telefonum yurtdışına açtırtmama ragmen su an çalışmıyor.. internete baglanmam da sorunluydu..bi ara pek bi moralim bozuldu, "amaaan .ok vardi belcikada, naaapcan simdi ekin" die gözler dolmaya baslamisti, fakat nete girince alan rahatladm.. arasira bi ozguven kaybi olcek sanirim, ama suan iyiyim..
> staj yapacagim sirkete ve gent'de bulunan ogrencimiz doğa'ya mail attm.. bu arada da kiralik studyo evlere bakyorum.. bakalm bu hafta icinde kendi yerime cıkıcam sanırım, yani arkası yarın diyorum.. bai..

1 yorum:

Neslihan dedi ki...

bu kiralama konusunda biraz farkli calisiyolar belcikada bildigim kadariyla..yani evleri 8 yilligina falan kiraya veriyolar ve verdigin depozittede eger bir yilda cikarsan el koyuyolar falan..tabii orda kalanlar daha iyi bilirler.. yilbasina buyuk ihtimal ben brukselde olucam, oralarda olursan gormek isterim seni..haa vaktin olurda Ispanyaya gelirsen beklerim :)