1 Haziran 2015 Pazartesi

The First Day ve de Karum'un çimleri...

Asi Keçi İnisiyatifinin önderlik ettiği 'Tunalı Yeniden' sanat festivali çerçevesinde ben de bir duvar boyadım :) Tunalı 75 numara'daki yan duvara benim manga serisinden bir kareyi boyadım.. İşin ismi "The First Day" gezi sürecine referans veren bir metni var...



Aslında bir günde bitebilecek bir süreçti ama ne yazıkki hava koşulları, yağmur soğuk derken ancak 3 günde bitebildi :) Neyseki festivalin sonuna yetiştirebildik. Benimle birlikte, son iki gün Filiz Durgun, öğrencim, çalıştı...



İlk günden bir foto...


Bu da Filiz'ciğim :)

Cumartesi bitirdik.. Bu süreçte yoldan geçenlerle de muhabbet ettik tabi.. En çok gelen sorular Resmin nereye ait oldugu ile ilgiliydi valla, tam üstünde bir çantacı açılıcakmış, herkez oranın komisyonlu bir işi zannediyordu, o yüzden biz de imza yerine logolarımızı koyduk resmin sağ alt tarafına..

Beni en çok güldüren soru, yoldan geçen yaşlı bir amcadan geldi; o kadar aksiyon dönüyor orda, amcamın merak ettiği konu SİYAH BOYALARI KAÇA ALDIĞIMIZDI :):):):) anı işte :)

Cumartesi ise, akşama doğru Karum'un çimlerinde WEARE partisi vardı.. hava serindi evet, ama çok keyifliydi mzüik ve çimler :)





Panoramik fotolarrrrrrr...

Hiç yorum yok: