30 Ocak 2015 Cuma

seçmece ve bir alışveriş bir fiş..

Evet ne diyodum.. seçmece yapalım o zaman:

> Capitol Radio dinliyorum arabada, yol süresince, 80'ler, 90'lar 00'ler falan yabancı çalıyor.. hoşuma gidiyo valla :) hatta 2 gündür her arabaya binişimde ACE OF BASE parçalarına denk geliorum! hatta bi de üzerine sesi açıyorum falan :) hemen bir benzetmeyle kapatayim konuyu, ACE OF BASE yabancı müziğin halk türküsü gibi değil mi? akılda kalıcı sözler, nakarat melodisinin dile dolanması gibi şeylerden.. tarzı marzı değil tabiki dediğim yahu, hani dinlediğinizi kimse bilmesin istersiniz, "farkındayım ama tarzım diil" bakışı atarsınız ya ondan işte :)

http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/10932422_1573967022843613_80030154_n.jpg

> Geçenlerde alt kattaki teyze kapımızı çaldı. Kapıyı açtığımda şöööle bi kanım çekildi Amaaaaaaan, şimdi ses mes olaylarına giricek, bana "Evladım, ama biraz abartmadınız mı? bangır bandgır? valla bir gün ölüp kalıcam!" dicek diye :) Neyse, açtım kapıyı, mutfak tavanından su damlıyormuş... dedi, bunun bi çaresine baksak? bakalı teyzecim hemen :) tesisatçı çağırıldı felan, mevzu şuymuş: bulaşık makinesinin gider borusuna bağlanan kısım tıkanmış ilerice, falan da filan..

Apartman hayatından bilinir ki, racon şu'dur:
eğer tavandan su mu bişiler damlıyorsa, üst kattaki sorumludur: tesisatçısından, ücretine üst katın k.çına girer :) ee bizim tıkalı boru açılması işlemi de bize girdi tabi :) yaw tamam çok bişi değil de, durduk yere havaya atılan paralardan bir guble oldu :)

Olsun, olsun teyzeciğimin rahatı, motivasyonu daha önemli tabiki :) ne de olsa "bizim üst kattakiler de gürültülü bayaaaa" teyzesi bizimkisi :)

> Havaya atılan paralar demişken, mart ayı yaklaştıkça iiice sinirlerimi oynatan bir diğer mevzuu ise; herkezin başında olduğu gibi: ASFALT KATKI PAYI meselesi.. valla sordum, SSK ödiyeceğiz.. sizin oralar nasıl bilmem ama, bizim mahallede 2013 yılında atılan asfaltın parasıymış bu :S o ne demek ya???? 2013 yılında ben burdaydım? bişi görmedim? zaten de, nedir yani? Hayır biz bu devlete neden vergi veriyoruz ki? devletin görevi değil mi zaten, yol? eskiden su, elektrik de vardı ama onlar gitti tamam da..

Şöyle bir kamu spotu vardı ya :)
bayaa uzunmuş aslında, ben daha kısa hatırlıyorum.. prodüksiyon yani.. 
özellikle 3:50 kısmını tekrar bi izleyelim :)




Hiç yorum yok: