12 Ekim 2012 Cuma

neyse benm ocakta yemeğim var (?!!)

bugünlerden ne?cuma mı? ne zaman cuma oldu yahuuu... daha dün pazardı ... :)

> dün iklim geldi izmirden günübirliğine.. özlemişim beaaa :) saçma sapan geyiklerle gülme krizi arasında hırıldamalarla daha da gülmelere .. neyse, işinden memnun, şehriinden memnun.. yi tabi seviniyoruz ailecek de, bu özlemiyoruz anlamına gelmiyo elbet :)

> yarın apartman yöneticiliği olağanlar üstüne toplantım var :/ istifamı verdim de, bi toplanalm diye üstüstü toplantısı.. şimdiden geriliyorum, aaaaay biton bağrışma; birbirini dinlemeyen vede aylardır kafasında kurup biriktiren açılım yaşayacak teyze ve amcalarla geçecek 2-3 saat betimi benzimi attırıyor.. nayse, yarın akşamdan itibaren apartman yöneticiliğinden kurtulmuş, sorumluluğu atmış olaraktan sitenin asi yaşı geçmiş, arada sevimli olsada mesafeli, arasıra da sesli gürültülü ama idare edilebilir kişiliğine döneceğim!!! :) site içi glip-geçen yada ilelebet süren tartışmalara
"evet... hmmmmm....hıhı...aaaa? öle mi? evet, evet.... hmmmmmm....neyse benm ocakta yemeğim var (?!!) " diyip kaçanaklık rolüme geri kavuşucam :)

> otobüs bekliyorum: bekliyorum da bekliyorum :) yani bi beceremedim; altıüstü her 40'ta sıhhiye'den kalkan ottobüsleri bi turlu zamanında yetişemiyorum.. yani ya gidiyorum erken oluyo, ya gidiyorum geç oluyo ve yine erken olduya bağlanıyo :) hmmmmmm bi beceremedim gitti işte :)


bulaşıklık makinesi alasım var bayagıdır.. salıya bi daha bi denicem bakalım :) buaralar algıda seçicilik midir nedir bilemiyorum ama, televizyonda bir milyondan biraz daha fazla bulaşık makinesi ve bulaşık makinesi deterjanı reklamı var dikkat ettiniz mi? ... yazdım da sildim şimdi, bitane reklam var nasıl eleştirilesi :) bi sonraki postta...



Hiç yorum yok: