6 Ocak 2011 Perşembe

söyleşiveridik biz :~~

kapalıyız/closed sergisi kapsamında söyleştik biz geçen.. (baya 'öyle bir geçer zaman ki devrik cümlesi oldu bu :) keyifliydi, yani ben gergindim elbetteki herkez gibi (fırat haric) ama katılımcılar vs keyifliydi.. konuyla ilgili görüntü ve diğer bilgiler http://bubirkitschenetkinligidir.blogspot.com/ adresinde bulunabilir...























 yaaa bi de çok enteresan bir şey de yaşadım ben :) hani blogumun 100. izleyicisi vardı ya, ona ödül vericektim vesaire falan, kendisi bayaaaa sergi ve söyleşiye geldi! tanıştık ve çok güzel bazı öneri ve düşüncelerini iletti bizlere. Gülçinciiiiiiiim teşekkür ederim, benm için çok farklı bir deneyimdi. söyleşi sonrasındaki konuşmalarımız da keyifliydi, umarım daha çok görüşürüz. ismini yazdım ama umarım prob. olmaz. (olursa haber eyle edit yapaym :))

söyleşi bir yönden daha önemliydi. kitschen insiyatifi olarak ilk defa resmi bir şekilde kendimizi anlattık. bir nevi AÇILDIK! :) yine bu konuyla ilgili yukarıdaki blog adresinde yayınladığımız manifestomuza ulaşabilirsiniz..




































>>> tez savunma ayına da girmiş bulunuyoruz... banu ve ben birdirbir savunmaya gireceğiz ay sonuna doğru. heyecan var biraz, biraz endişe, biraz "bitse de gitsek", biraz "yaaa iyiydik ama hadi hayırlısı" falan derken, 19 ocak akşamı güzel bir yemek yiyip ardından sarhoş olmayı planlıyorum. sonuç iyi ya da kötü ben sarhoş olacağım!!! :) kendimle fazla barışık bir görüntü sergilediğimi farkındayım, merak etmeyin o da geçer :) bir sanat elemanının dediği gibi "Modernizim Kübizmle Başlar" ...........ne? :~ birdaha ki gece saçmalamama kadar kendinize iii bakın insanlar.....

1 yorum:

bütün turşular aynıdır dedi ki...

ekin, benim için de çok keyifliydi sergi + söyleşi. bakış açısı biriktiriyorum ben. fiile-me de o açılara çok sağlam temas etti, o gün de belirtmeye çalıştığım gibi. çok memnun ayrıldım galeri kara'dan. tekrar görüşebilmek dileğiyle.

gülçin.
( isim problem değil ;)