19 Temmuz 2010 Pazartesi

self-motivasion-


nasıl zamanlar bunlarr.. pastel pastel geçip gidio günlerr.. en güzeli şu an olan; oturduğum yerden, tam böle kulağımın arkası gibisinden ensemden esen rüzgar, 3-5 tel saç uçuşturmasıyla ıslanmış sırtımda ürperti oluyor... sona bi an tlink! sesi, açıp okuyorum: yerim seni! dio :) bilmioki ben onu nası yerim ki, kemiklerini emerim!!! :P ama kıyamıorum işte :)
....................................................................................................
bu ara zamansızlıkçıyım.. bi şekil zaman yetmio.. yani, sanki gerektiğinden fazla hızlı geçiormuş gibi; gereğinden fazla hesaplanmışım gibi.. bi bakıorum, -onu yapmam lazım, bi bakıorum -bunu yapmam lazım.. lazımlık die bir kelimemiz var zihinlerimizde di mi?? bizim jenerasyon daha yatkın bu kelimeye.. küçükken, (sanırım maviydi) lazımlığımı illa da masanın üstüne konmasını istermişim :) artık ironiyi siz çözün ben beyin kıvrımlarımda kayboluyorum :P neyse, ne dioduk lazımlıklı oldum bu aralar.. hep bir sonraki zamanımın lazımlılığındayım sanki..
....................................................................................................
bi de şu insancıl ilişkiler var; mesele büyük!!! :) çok sosyal göründüğümü düşünüyorum; ancak biliyorum ki, şizofrenik sinirsel (i mean duygusal) kıvrıklarım çokcana kafamı acıtıyor.. bugün farkettim, çoktandır yapmadığım bi düşünce ağına girdim bi 30 saniye kadar .. sona, dedimki ekin dur, şimdi düşünme bunu sona üstüne düş.. sosyal anlamda alıngaçlık yaptım kendi kendime.. eskiden çok yapardım, "yaaaa beni sevmiolar galiba, daha iyi bir insan profili göstermeliyim.." gibilerinden bazılarınıza tanıdık geldiğini düşündüğüm davranış modeline girdim.. 30 saniye.. ama girdim.. nedenini bilmiorum, ama hiç tasvip etmediğim, zor da olsa bıraktığım, eski davranışsal alışkanlık yanılsaması yaşadım bugün.. hemen hemen kendini düzelt, tedavi et ekin!!! çevrendeki her insanın yaptığı herhangi bir hareket sana özel değil; alakası yok.. sen kendi işine bak canım!!
..........
bi ara masamda bir notum vardı, duvara yapıştırdığım; sürekli gözümün önünde tuttuğum: "otur ve işini yap!" aslında nefretlikimdir böle imalı, tavsiyeli güzel cümleli insan notlarına ama bu beni bayaaa tuttu :) şimdi bi daha yazmalıyım.. kendi işine bak ekin, otur ve çalış!!! işin bu!!! seni mutlu eden, tatmin eden, egonu yüselten şey bu!! tamam egoistçe, ok. ama böle naaaapim :)
........
yazdıklarımı bi okudum da, bayaaa self-promotion yapmışım kendime.. sayın okuyucu kendime yaptığım bu self-motivasyon yazısını kaaaale almayınız... :P
.....
bi-iki de resim koyayim de sıkılanlar baksın;


bumbapop by christodelosrabit at deviantart


Hiç yorum yok: