24 Mayıs 2010 Pazartesi

öle.böle.bişii

>> cuma(21.05.10) ankara tasarım günlerinin açılışındaydık.. pek acaip keyifli bir sergiydi, ellere sağlık valla.. sayın hakan dağ'a 4. düzenlediği atg için özenini ve emeğini yüceltmek üzere burdan teşekkür ederim kendi adıma. (sayfa linkini sona giricem)
>> cmt - mayısh7uyku günü şeklinde geçdiiii :):)
>> pazar yine atg2deydim, bu sefer annemle.. cer-modern'deki diğer koleksiyon sergisini de gezdim.. acaip keyifliydi.. herkeze, boş bulduğu en ufak zamanında hemen, vakit kaybetmeden cer'e gitmelerini öneriyorum..
>> pazartesi: bugun biraz ritim çizgilerimi kısmen yükselterek, kısmen düşürerek geçirdim.. aslen hala bitmedi gün ama :) bazen ne kadar saçma ve gereksiz cümlelerle savaştığıma şaşırıyorum. bazı cümleleri, hatta paragrafları içselleştirmeden günü bitirmek gerektiğini unutuyorum bazen.. hatta bazen akşam olduğunda dizlerimin ağrısını yaşıyorum, masabaşı/üstü sallanma olayından kaynaklı.
>> mikmiiik!!!! ösledim seni!! :X

Hiç yorum yok: