8 Nisan 2010 Perşembe

elma+çilek püresiiiii :P


geçen aylarda annemle 365 gittik; konu meyve-sebze sıkacağğğı almak idi.. ama orda milkshake makinesini görünce ben dayanamadım: annneeeeğ valla bak bunu alalım daha güzel, manalı, işlevsel :) neysem, kadının içinde kalsa da aldı:) geçen hafta buzellerden eve dönüorum, a-aaa! aklımda küçüklük zamanlarında, hasta olunmuşken yapılan elma püreleri geldi! (ne alaka demeyin, manyak bi beynim var, ne ne zaman aklıma gelir, ya da hiç gelmez ben de bilemiorum, beynim benden bağımsız bir hayat sürmekte :P) ama bu küçüklük elma püresi, öle her zaman yapılmazdı, ancak ve ancak çoook hasta olman lazım idi, haketmen lazım idi :) ben hasta olunca huysuzun alaaası olurum ama elma püresi başka bişiii di yaani :) neyse, eve gelir gelmez annemin pazardan yeni almış olduğu elmaları da görünce, dedim ekin! aylar önce alınmış bu makinenein amacı buymuş meğer; elma püresiiii!!! annem, "biras da çilek koy güsel olur bak!!" die eklemede bulundu ve sonuç: mama kıvamında elma ekşiliği ve çilek kokuluğunda bişiii!!! çok keyifliydi :P:P:P




(artı) insan düşünmeden edemiyor, biraz daha sıvılaştırarak bu kombinasyonu, üstüne accık da votka ve buz kırılmışlarından konulsa nasssı da güzel olur!!! :)

1 yorum:

denizero dedi ki...

___oooo Alaza mama yaparsın artık Ekini teyzesi....:))__