14 Ekim 2009 Çarşamba

güncellemezasion

SONY DSC

bi masaüstümsü fotograf ile baslayalım bakalım.. eklesil haftasındayız, hic bi is yapamadan ööle bekliorum bakalım, bugun nasıl gecicek.. neler var akılda, hemen gecelim: heykel calistay var, fotograf cekmeliyim ki, haftaya lcd’lerde yayınlayabileyim; ayca var akılda tez ile ilintili, storyboardmış, efendim harfler uçuşsunmuş, yok fotograf ve ağız hareketleri uyuşurmuymuş..; buzayaklar>bu-zeller, özlengeç falan:); çimen yeşili koyusu çorap bulurmuyumlar; hacettepehaber basıldımıkiler; ….

SONY DSC 

>> geçen hafta, erasmus belgelerimdeki eksiklikler nedeniylen sıhhıye merkeze gitmek zorunda kaldım, bayaa ögrenci modeli kırmızı-otobus sırasına girdim saat 15de, ve 45 dakika sonra ıkış-yıkış bir şekilde enarka kapı merdiveninde oturabildim!! beytepe ve şehir arasındaki bu muammalı, saçmasapan, bıktırıcı, sinirden agresifleştirici yol muhabbetleri beni benden aldı…. bide yanmda göççük çantam, içinde bilimum kablo-defter-kitap falan olan bohçam, toshibam ve foto makinem olunca, bayaa bildiginiz “boçacı geldi haaaaanım” modeli seyhat ettim. evet, buna ancak seyahat denir, sıhhıyeden de dolmuşa binip ayrılmaca, sonuç olarak 5buçukta seyahatim bitti :) sona babamla buluşup, balıkçı şeysi yaptık:

SONY DSC

SONY DSC

>> balıkçıköy-tunalı, acaip keyifli bir yemekti… idare ile çeşitli ufak problemlerimiz olmadı değil :) ama olsun keyifliydi.. yalnız gideceklere hatırlatılır: dark bira yok!! bir de rakıyı bardak bardak alabiliyorsunuz, sorunca gelen cevap da şu: “konseptimiz böyle” :D:D:D  iyiydi:) haa bi de lakerda inanılmaz başarılıydı!!!

SONY DSC

>> tunus köşedeki bina; gemiev diyesim geliyor ama, gemiev hoşderedeki meşhur gemi ev.. o yüzdan yarımdünyabina demek istiyorum…

SONY DSC

>>> falan….. :x

Hiç yorum yok: