12 Mart 2009 Perşembe

nili'ye teşekkür yazısı...

pazartesi aksamı nilüfere gittim.. veda gibi bişii.. once kahvelerimizi aldık, ilk gördüğümden beri aşık olduğum kübist fincanlarla büyüüük masaya oturduk. hmmm bi de muhteşem truffles'larla.. bıdı bıdı bir başlamışız konuşmaya, 3 saat sonra falan saati farkına varıp kalktık.. kriz masası konusmaları, mumbleveed74 değerlendirmeleri, kişisel anı ve tepki benzetmeleri, uzun zamandır bu kadar keyif aldığımbir konuşma olmamıştı..

IMGP2526 
aslında nilüfer teyze demem lazım, ama kendimi hakkaten yakın hissettiğim için nilüfer diyiveriyorum. nili annemin taaaa çocukluktan, mahalleden arkadaşı.. arada anlatıyor, taaaa gençkene odaya kapanırlarmış, ortaya da kocaman bir küllük ve çaylar, bır bır bır konuşurlarmış annemle.. o zamanlar nilüfer sigara içermiş..

bazen kararsız, bazen dalgın ama kesinlikle bazen de nokta vuruşçu :D bazı yönlerden çok benzetiyorum kendime nilüferi, bazen öle bir cümle kuruyor ki, "haaaaaa, evt ya, belki de bu yüzden ben böle tepki verdim, hmmmmm" diyorum.. ee tabi burda kendisinin ciddi boyutlu bir psikiyatrist olmasının rolü yok değil :D

IMGP2525 
evine ilk girdiğimde, herhalde böle bir evim olsa aşağı yukarı buna benzerdi diyebildim.. zarif ve estetik olan (ki bu da tartışmaya açık bir konu) herşey dikkatini çekiyor. evde bir dolap var ki ben bi ara el atmaya çalıştım, full dergi, kitap ve ordan burdan kestiği resimler yazılarla falan dolu.. "belki bir gün ihtiyacım olur da bakarım, onu atamam, ı-ıhh onu hiç atamam" dediği bir sürü ıvır zıvır, hemen eline alıp o parçayla ilgili anısını veya hissettiklerini, gördüklerini anlatmaya başlar :) sonra birde nilüferle alışveriş olayı var: kadın almayı seviyor!!! ama aldıkları da hep enteresan ve zevkli parçalar.. bir milyon ayakkabı ve palto tarzı üstlüğü var, haa bi de kolyeler! bi de birşeye sinirlenirse, durdurabilene aşkolsun :D

herneyse, bu bir teşekkür yazısıydı, nerelere geldi. teşekkür ederim nilüfer (teyze) düşündürücü sohbetler için, alışveriş manzaraları için, büyük yemek masasında yediğim güzel yemeklerin için, ...

2 yorum:

ice-E dedi ki...

abuuuuwwwwwww amma yazmisin haaa alti üstü bi tesekkür bu da bi yetenek walla bu arada artik benimde var biii blogum. Aysegullll

Neslihan dedi ki...

bi daha bi yere git gene gelicem...
ankara adresini gonderiver bi ara seker sana gondermem gereken bisey var :)) iyi yolculuklar...operim