21 Şubat 2008 Perşembe

iklimklch::002

tarza gel bilader!!!
gecen bana otoriter bir tavırla, 'artık blogunda benmle ilgili haberlere rastlayamıyorum' dedi. ee korktum tabi :) iklimklch serisine devam kararı aldım. hem de immediately!!!

bu, sahip oldugu kişikli de tabir edebilecgimiz, otoriter tavrını, görsel imaj davalarında da gözler onune serer. kucuklugunden beri, bi böle elbise secimleri, hayır bununla bu giyinilmez, efendim bu koltuk surda duracak vb. direktifleriyle aile bireyleri arasında kendini kabul ettirmistir. ben kendi evimdeyken bile, onun fikrini alma cabalarıyla, ezilerek ve merakla "ee bi baksana, bu burda nası olmus? ii olmus demi? ben dusundum...ama tabi sen ne dersen o olur?...sence?olmuşmu?" gibi türlü gevelemelerle onay almaya calısırdım :)

iklim'den izin alarak bi enstanteneden bahsedicem: bu simdi bi cocukla cıkıo, yazın cıkmaya baslamıslar, sona güz dönemi gelmiş, bi bulusmalarına cocuk (dogal olarak, havalar soguk) kot pantolonla gelmiş. ama bizimkisi hep kapriler varya bol bol onlarla görmüş cocugu, ilk defa kotla görünce, gözlerine inanamamıs ve bu pantalonun ona yakısmadıgını, ve bi daha giymemesini sölemiş :D cocuk yazık, bu otoriter tavır karsısında, o gunden sonraki bulusmalarına donarak ama capriyle gelmişşş :)
...
iklimle yasadıgınız zaman bu tarz hikayeler size ilginc gelmio. aksine cocuk kot giymeye devam etseydi, hepimizin kafasnda "alla alllaaaa cocugun aklnda bi tahta eksik herhal, ne yaptıgını zannedio' gibisinden soru isaretleri olusurdu herhalde :)
...
hmmm bi de iklimle alısverise cıkmak da keyiflidir. bak, tam sana göre bişi buldum die gelir, ya da 'bence bunu denemelisin, cok hos' der, ve icinizde 'bunu kesinlikle almalıyım, hayatımda verdigim en önemli ve doru karar bu' diyip, kendinize guveniniz gelir. tabi bunların hepsi şanslı gününüzde iseniz olur:D


Hiç yorum yok: