27 Eylül 2010 Pazartesi

sabah memuriyeti
















yeaaaa!! geldim sabahn köründe okula, bugün kayıtlar var!!! ölm gibi bişiiii.. umarım bu sene az olayla kurtulurum :) neyse haftaya da dersler başlıyor.. helecanlıyım desem :) bilmem.. yine bi tez savunma gerginliğine bürünüorum yavaştan ama, bakalm..
>> anıttepe'ye geçiorum bi hafta 10 güne kadar. ufaktan taşınmaca falan.. umarım bu sefer becericem :) artık kocaman kız olduk di mi_ bu sefer borca-harca batmadan becericem :) bakalım..görcesss. kutu falan aranmaktayım.. geçen sefer çöp torbalarıyla taşınmıştım, o torbalar yırtıldı falan amaaaaaan rezalet kepazelik vallla. cuma iş çıkışı eve gidip bi bakayim dedim, biisürü şeyler attım; sünepe sünepe bi sürü incık, cıncık; biblo-piplo; tozlu tozlu bi ton gereksiz çöp! efendim, mutfaktaki borulara renkli kurdelalar bağlamışım; sona bi milyon tane mum falan var; ee tabi bunlarla ilintili bi de mumluklar var :) at ekin, hepsini at! atabildiğin kadar at! neyse, konuyla ilgili gelişmeleri fotolarla beraber gireceğimdir bloga...
>> şimdi sefkili öğrencilerimi beklemekteyim sakincene; bugünün ne kaos olacağını düşünerek hafiften iç geçirmece.. gerçi biraz da duygusalm, ösledim milleti ama keşke başka bir nedenle görüşüo olsak, kayıtlardan diil de :P bu sene benm öğrenciler 4, mezunlayacaklar:) yani en azından bir çoğu:) geri kalanlarla da 3-5 sene beraberiz, allttan şu ders, üstten bu ders derken inanıyorum minimumda 2 sene beraberiz :P neysem.. beklemece..hadi! gelin! hadiiiii???

Hiç yorum yok: