14 Eylül 2010 Salı

yazım.ma.ca.za.manı




yaaaa, bayaaa okuldayım yaaa.. başladı yine :( bu sene hiç enerjim yok gibi hissediorum. başlamasa da olurmuş; hatta "iidik yaaa, yatıoduk??" geldik pazartesi sabahı bayaaa işbaşı :(

neysem banuylan odamızı değiştirdik; yeni döneme yeni oda düzeni niyetiylen.. güzel de oldu. bugun foto makinasını getirdim; yeni oda enstantenelerini paylaşabiliriz.. bi de odaya bi ikili koltuk aldımmı, işte o zaman tam olucak.. şöööle öğleden sonra 1 saatlik bi uyku bana acaip ii gelcek ama tabi cıvıtmanın da bi alemi yok ekin!!! burası bi iş yeri (:P)



hiiiiiiiç evet/hayır meselesinde yazıcak bişi bulmuyorum.. bazı insanlar çok şaşırdı üzüldü falan.. hayır ülke çok iiiye gidiodu da bu referendum meselesinden sonramı birdenbire karanlığa giriyo olduk?? tamam çooook fazla şey değişecek anladık ama zaten b.ka sarmış, gri bulutlu aptalllıklarla dolu bir şekilde nefes almaya çalışıodu(M)k. moral bozukluğu var elbet; çok da umursamaz görünmek istemem ama böle olacağı, böle olduğu belliydi. insan biraz daha doluyo.. sonra korkuyorum, acaip saçma değerlere gereksiz hırçınlıkta tepki veririm die. ama neyse, ya bişekil yaşama yolunu bulucaz; ya da bişiiiiii

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



böle bişi işte, yukarıdaki yazıyı yazalı 3 saat oluyor, yemege gittik geldik bişiler derken iiice soğudum yazdıklarımdan ama neyse :) bayaadır yazmamanın verdiği gazla devam ediorum..

>>> sadece ve sadece fotograf koydugum bir blogum var artık benim :) temas hizamda olanlar bilir, olur olmaz, saçma-sapan, hi. anlamsız (ne demekse) foto çekerim; sona kendi big-mac'imde milyon gb'lık dosyalarım olur, kendi kendime bakarım ya da bakmam... dedim ki, bi blogum (DAHA) olsun hiç yazısız, sadece foto koyayim :) blogumun adı:

enspirasyonalite adres de bu: http://enspirasyonalite.blogspot.com/

şu an bulunduğunuz sayfanın sağ tarafında link şeysi de var :) neyse, buraya dediğim gibi sadece abuk ve de subuk fotolar, gerekli gereksiz detaylar falan koyuyorum.. mutluyum :) tek sorunum, istediğim büyüklükte foto koyabiliyorum ama, blog sayfasında pixelli görünüyor, üstüne bastğınızda büyük güzel fotoyu görebiliorsunuz.. eeeeee tasarımcı bir kimlik de söz konusu, dolayısıyla arasıra photoshop adjustment oynamaları yapılmaktadır, dikkatinize.

>>> yakın zamanda ikametgeah ile ilgili gelişmelerim olucak gibi; haberdar edileceksiniz... niyeyse??? :P
>>> hmmmm başka.. dün buzellerle seğmenlerdeydik, biraz oturduk biraz yürüdük falan pek keyifliydi :) serincene ama keyifliydi... yaaaa hatta içim şoooluyo düşündükçe bişiiii... dün güzel birgündü.. sona da sekansa gittik. film bulmaca falan bayaaa muhabbet.. neysem öle işte..
>>> sanırım bu kadar.. öbür siteye foto koymaca şimdi !!

Hiç yorum yok: