5 Eylül 2010 Pazar

e-ve-t ///// bayaaa bi yıl olmuş yaaaa :)

buzellerle bugün birinci yılımız!!! :) nası oldu?noooldu?walla? derken bi yı olmuş bööle.. odamın şeklini de değiştirdim, keyifle yeni düzenimde kahve ve sigara eşliğinde yazıcam birasdan..alıp geliorum..



& taylan'la geçen sene 5 eylül'de if gecesinin ardndan, ertesi gün eymire gitmiştik.. yok öle ikimiz diil, kalabalıkımsı bi durumlar.. ilk günümüzdü ve elimi hiç bırakmamıştı (ya da ben ööle hatırıorum :)) ben de içimden "bayaaa elimi tutuyo yaaaa :)" die geçirmiştim.. sona güneş batmacasında, gölün üstündeki gökyüzü morumsu vede peeeeespembe olmuştu.. taylan da demiştikine "a-aa bayaaa anime gökyüzü!!" o öyle deyince, gökyüzüne baktım, hala aklımda.. arasıra masaüstü resmimi değiştirmeye çalııorum; morumsu peeespembe gökyüzüsü olan anime ilustrasyonları arayıp duruyorum :) başka başka detaylar da vardı; meselammm; cem'in motoru bozulmuştu da aycayla cemi ümitköy livadan almaya gitöiştik, sonrasında cem pötürdeyen motoruyla önde yavaştan giderken biz taylan ben ayça arkadan benm yeşil palyom'la takip ettik trt-orana kadar falan.. ben yolu yavaş yavaş giderek otomatiğe bağlamışım bayaaa maliktim :) ondan öncede yine ayçaları beklioruz, eymirin arka girişinden gidince piknikçi/gözlemecici yeşil çimenleri olan bi yerde çay içmiştik.. bana sürekli sorular soruyodu taylan.. içimden "bayaa beni öğrenmek istiyo yaaa!" die geçirip helecan yapmıştım. bu ve bunu gibi ilk günler detayları benm kafamda acaip yerdeler.. bi de düşünüorum onun beyin kıvrımlarında nasıl bu detaylar die.. ama yok sölemesin, benmki bende, onunki onda kalsın.. :)



^^ bu yukardaki de, yine eymirden bi foto ama başka gün eymirinden.. ilk fotomuz sanırsam :P berk çekmişti manuel zenitiylen.. bişii..

& düşünüorumda, bi yıl geçmiş die; bisürü kare gelior gözlerime.. hepsini yazayim istiyorum.. bi sürü bana yeni, ona yeni aktiviteler; bi sürü yeni bişilerr; baktık, gördük; bakıoruz ve görmeye devam ediyoruz; iyi yaaaa, çalışır! :) olur bu iş beybi diyesim var :) bakalm neler yaşıcaz beraber; yaaa feci geyik, klişe gelior bazı cümleler ama başka nasıl yazılır ki?? helecanlıyım...

taylan'a,
evet. heyecanlıyım :) ne güzel oldu bööle, hep böle olsun istiyorum.. burdan bize ait kelimelerle çok konuşamıorum ama anladın sen..

iiki varsın.

ekn.

listenng to; closer by beady belle

Hiç yorum yok: