20 Eylül 2010 Pazartesi

bi pazar sendromu: eymir//niptuck


dün, eymire gittik; alp-başak ben, sonradan barlas/newcan da geldi.. neysem, pek keyifliydi.. benm tek huzursuzluğum buzellerin gelememesiydi :( bu aralar pek bi görüşemedik :( dolayısıyla connection failure durumları da var sanırsam :) yani ben kafayı yedim/yicem durumundaym.. daha önce bahsettiğim anime gökyüzü dün vardı!!!! :) çooook güzeldi (3. resim..) keske beraber olabilseydik... neyse uzatmıcam :) 

diğer fotolar enspirasyonalite blogunda

>>> önemli not: bugünden itibaren eymirde masa sandalye minder falan kaldırılma kuralı getirilmiş.. gelen ziyaretçiler kendileri getirebiliyorlar ama mekanlara ait yukarda belirtilen gibi nesneler artık yok!!! gideceklere duyurulur.
bayaaaa oturduk muhabbet falan.. sona, yine alp/başak ben alplere giitk; alp buzellerin sokagnda oturuyo.. niyetim buzellerin işi bitene kadar orda kalmak sona da bitanesiyle görüşmek bişiii... amaaa :):):) gel görki buzellerin işi bitene kadar ben öle böle MaLiK olmadım :) sona buluşunca olmadı çünkü cümle dai kuramaz hale geldim falan bişiii.. yine beceremedim :) neyse azimliyim, bugun mutlaka görüp koccaman sarılcam bi de sımsıkı :) aaaaaaaaaaaaaaay!(buzellere not: bayaaa ööle işte..)

bu arada projjeckiyondan dizi izleme keyfi de başka bişiii tabi: bknz 4. resim :)

Hiç yorum yok: