19 Aralık 2008 Cuma

elektrik fişli arabaaa

evet, ekinin dünyasında yeni bir obje daha: elektrik fişli araba tabelası. baslıgı bu sekilde attım, cunku tabelası varsa, yani officially, kendi de vardır die.

elektrikliarabasign2
biri bana, bu tabelayı ve objeyi açıklasın, anlatsın, örneklendirsin, anılandırsın..

bi an bööle köyden indim şehre hissettim yaw, resmen "elin gavuru.... " die başlayan cümleler kurmaya başladım :D ki hiç sevmem, yapmışlarsa yapmışlar alla allaaa.. da ne yapmışlar??

yani, arabanın bi kere fişi olucak.. hadi bu cepte diyelim, teknoloji diyelim, falan diyelim.. peki, şimdi anladıgım kadarıylan, o elektrik fişli arabamızı bi şekil tabelanın yanına getirdik; tabela ne diyor? fişi olan elektrikli araba alanındasınız. peki elektrik fişini, tabelann asılı oldugu direke mi baglıyoruz? nası bi alan burası? ya da nası bir direk? hadi diyelimki elektrikle çalışan arabamız var, hadi diyelim ki bu arabanın bi de fişi var; hadi diyelimki, hani oldu ya, paris'e geldik; hadi diyelim ki, bu sokaga da geldik; bi de üstüne diyelim ki fişi (diregin üstünde bulundugunu farz ederekten) prize taktık; peki şimdi noolucak:

1- 17 saniye sonra araba durur: ee bu arabaların kablolarını da pek kısa yapıorlar canım, 4 metrelik kablosu olan elektrik fişli, elektrikli araba mı olurmuş? hadi yaptınız bari, uzatmayı da hediye verin!!!
2- uzatma takarız ancak bi 4 metre daha gideriz..
3- 17 saniye sonra araba durunca, arabadan inip direkteki prizden fişi çıkartıp, sokagın diğer ucuna kadar gidip, eğer şanslıysak, oradaki direkte priz varsa oraya takabiliriz. sona tekrar arabaya gelip çalıştırıp bir sure daha gidebiliriz.:D

biri bana bu tabelayı açıklasın? yorumlara da razıyım:P

6 yorum:

Kırmızı Şapka dedi ki...

Şarja takılıyor olabilir mi? Başka bişi gelmedi aklıma

Bulloween dedi ki...

Eko şu csi lara ayırdıın vakti nasyonal coorafiklere falan ayırsan olayı kapardın çoktan. Şimdi canım, bu olay çocukken oynadıımız pilli arabaların büyümüş hali. Yani arabada normalde 1 tane olan aküden 15-20 tane var, motorda doal olarak elektrik motoru. Sen sabah evden çıkmadan şarj ediyosun pilleri oh 300 km falan git. Ama oldu ya unuttun şarjı yolda kalma, kaldıındada bakkala gidip abi şu fişi bi elektriğe takda şunu 2 dakka şarj ediim deme die bööle ortalık yere elektrik fişleri takımışlar. Yanaştırıp arabanı şarj et git evine kadar gibi. Yeşil enerji konsepti bunlar, bide hidrojen yakan hibridler varki hiç anlatmayım iice bulanıklaşırsın.

Unknown dedi ki...

bulanıklaştım bile şimdiden.. bunlar şu an kullanımda yani? yani, benzinsiz arabaları sıkıcı belgesellerde falan görmüştüm amma... allla allllaaaa... bak allahn su isine sen.. bu arada csi'dan laf sokmusuz, tebrikler :P

Bulloween dedi ki...

sende sıkıcı belgeseller dierek nc ye itelemişsin farketmedim diil, durum 1-1 neyse bunun ankarasıda var diyerek sözümü bitirecektimki mesajında 3 kere "allah" dediini gördüm ve burdan aslında bir galibiyet golü çıkarırım die düşündüm ama perfect bi gentilmen olduum için fazla bokunu çıkarmayım dedim.

Unknown dedi ki...

dikkatini cekerim allaaaa alllaaaa (h harfini kullanmiorm) :P

Bulloween dedi ki...

dikkatimi çekmiştin zaten heheheheheh