30 Eylül 2010 Perşembe

yagmur ve araba ve trafik

ama artık yazmak durumundayım.. nedir hocam bu yagmurlu gün trafiği muhabbeti? şimdi durup durup, yagmur yagdıgında neden trafik durur muhabbeti yapmıcam meraklanmayın.. feci klişe bir geyik oldu bu... yazmayı düşündüğüm şey başka..






































şimdi yağmur yagıo deli gibi önünü zor görüosun, ne demeye gaza basıosun eeeeeey denyo sürücü.. yer kaygan, görüş açın zayıf, yer yer şehir planlamacıgından yoksunluk dolayısıyla göletler var, eeeeee? niye basıosun ve de nie makaslıosun??? hadi arabana güveniyorsun da şöööle bi cümle kuruosun :

"eheheheeee bu araba var ya bu araba, nası da yol tutuyo, tutuşu iii hocam!! şöööle bi sağ (!) bi sol, bak yerim bütün trafiğiii elllleeeeeeeh! zaten ben de yılların sürücüsüyüm, kazaaam da yok, biliyorum ben bu işi yaaa, çocuk oyuncağı!! çekilin uleeeeyn!!"

tekrar yazıorum hadi arabana güveniyorsun, hadi tekerine güveniyorsun, hadi sürücülüğüne de güveniyorsun da diğerlerine nasıl güveniorsun; yarım yamalak çalışan veya ahı gitmiş vahı kalmış arabalara, kabaklamış lastiklere, dün ehliyetini almış anayolda kullanırım yauw nasılsa bi şekilde öğrenicem triplilere (ki ben de öyleydim hakkaten başka yolu yok), başında taşıdığı inancın sembolleriyle sağını solunu göremeyen öncama yapışanlara, janjanlı gözlükleriyle bangır bangır müziğiyle okula yetişmeye çalışan yeniyetmelere nasıl güveniyorsun????? sonra, eblek bir bakışla şu cümleyi sööleme:

"aaaeeeuuueeee kaza oldu yaaa, nie böle oldu ki??"
ya da
"aaaa nie öldüm ki şimdi yaaa?"


















ben de gayet bazen güvensiz kullanabilen bir otomobil sürücüsüyüm.ok. ama sağduyulu, akıllı, dikkatli olmak başka bişiii hocam; akıl var göz var nizam var (ne demekse o da var), accık IQ kullan bea??!?!
bugün oran yolundan inceke bağlanırken düşündüm, yahuuu bu arabalar naaaapıo yaa?? ben yavaşladım, göletlerden uzak durma adına sol şeritten çekildim, zaten tekerlerimin durumuna güvensemmi güvenmesemmi die düşünüyordum, üstüne silecekler son hız labara lubara çalışıyor, aynalardan net görüntü almak mümkün diiil, ben de müziğimi makul bir seviyeye getirip, trim trim yoluma devam ettim.. sonuçta bazen ben de unutsam da, en fazla 5-10 dakika farkeder ey otomobil sürücüsü!!

not:
trim trim yeni kelimemiz :) cümle içinde de kullandım. oh! rahatladım :P

Hiç yorum yok: