29 Eylül 2010 Çarşamba

geçen hafta gezmelerinden..
















eweeeek sonunda fotograf makinemin pilini ayarlayıp, fotoları bigmac'ime aktarabildim.. o zaman yazalım!!!! :)

>  sayın kuzen ayça dönmez dünyalar bankası iş-gezintilerinde olduğundan, her haftaki olağan kıtır buluşması biraz sönük geçti tabii ama olsun biz yine de keyiflendik: mekanda acaip değişiklikler var; dediklerine göre bir üst katı da kıtıra dahil edeceklermiş. dedimki, "valla üst katta mutlak sigara içilmiyordur, dolayısıyla beni ilgilendirmiyooor" :) neyse, sonuç olarak kıtır (tunalı kıtır) muhabbeti dediğimiz bişi var :) bu sefer denizzero'da geldi valla :) sayın anne'miz hafta da bir çıkmaya başladı ufaktan :)























> gecenin sonrası;  buzeller, muzo narquile die bir mekanda çaldılar. park caddesi denilen ümitköy'ün eğlence mekanı olan caddede biliosunuzdurki, milyon dene eğlence mekanı var.. ama ben en çok caddenin sonuna doğru, yaaaa burda hiç büfe neyim yok mu yaaa die bakınırken bulduğumuz bakalımtrak büfeyi beğendim!! :) aldık biralarımızı, parkımtrak yerde oturduk içtik :) neyse, sona eller havaya eğlencesi başladı! :) duygu(cum) sahnede, bizimkiler çalmada falan biz de 3 kız olaya ve mekana adapte olma çabasıyla eller havada! :) eğlenceliydi aslında ama ayda yılda bi gidilesi.. olsun duygu(cum)un image gayet cum'luk :) tatli, şirin, kalıncana sesli güzel hatun! (müzik/ses/kulak bilinci olmayan ben, ancak bu kadar yazabilirim: "kalıncana sesli" :P kusuruma bakmayın artık sayın müzik dünyası düüüayenleri :P)

neyse biara da sahneye tunc çıktı. tunç muydu aslında pek hatırlamıyorum ama, ankarada çooook ünlüymüş dediler. yaaaaani, ööle çok da sölemedi bilemiorum.. ama yine de patlasın flaşlar falan bi ton fotosunu çektim.. celebrity babe! ama mekanda bayaaaa sigara içiliiordu; hersheyin yanı sıra, sigara içilen mekan da ayrı oluo canım! :) yaaa yazmasamıydım die içimden de geçirdim tam şu an... neyse, benim yazmamla mı ceza neyim gelicek, vardır mekanın arkası sağlam birileri :)
















^ bu işte duygu(cum)

















^ mekan ve sahne falan bişiiii















^ tunç ilaaa duygu(cum) ** arkada da bebekim içioo ooooh afiyetler olsun bebegme :P

neeese böle işte.. neyseki bu haftasonu marlyn monroe'dayıııız!!! hatta da bu yazıda yazmayayim, bi sonraki blog girişine, amatör gazetecilik örneği misali (örnek ve misal aynı anlamda galiba ama ton iiyi duru :P) bir haber gireyim!

ps: narquila'nın kızlar tuvaletinde bir ayna var (ilk resim) acaip bişiii, valla bayaa yarım saatimi harcarım önünde; oyna dur. lunaparklardaki ayna olayı gibi acaip bişii, bi büyüosun bi küçülüosun :)

ps: diğer resimler tabiiki enspirasyonalite'de...

Hiç yorum yok: