24 Ocak 2008 Perşembe

odamda kedi vaaaar!!!!

okula geldim sabah, iki muhabbet falan odama gectim, bilgisayarımı actımmmm...sona mieeee die bi ses koridorda!!! hemen çıktım baktım ki, sarı-beyaz bi tekir, duvar kenarlarına sürtüne sürtüne koridorda yürüyor... "pisi-pisi" falan derken odama geldi!!! aç oldugunu düşünerekten, ama odamda bir kedi ağırlamaya müsait bişey yokken, dedim su ufak kıtır cubuklardan vereyim, hiç yoktan oynar...the kedi, kıtır kıtır yemeye başladı!!! neeese bir-iki dolandı odada ve şu anda sağ kolumun hemen bitişiğinde gırlayaraktan, hafif bir kuyruk ucu sallamasıyla yatıyor.
şimdi atila geldi odama (yeni asistan arkadaşımızzzz) ve kediye isim bulduk; atila josh dedi, ben hamdi'de ısrar ettim, sona onu hamido (ne alakaysa!?!) yaptık, anlaştık :)
fotograf makinesi bulup geliorum...
..
işte fotograflar:
yerm onu ben yaaa:)


3 yorum:

Dark Photography dedi ki...

BU kedi 3-4 yıl önce hacettepede yeşil vadiye bırakmak zorunda kaldığım 3 yıllık ev kedim!!!! eminim!! ona yardm etmek içn naptıysanz teşekkr ederim ... şuan nerde olduğu konusunda herhangibir bilginiz varmı?gerçekten benim için çok önemli, lütfen cevap yazın!!!
buarada 9 yaşndayken adını Kesidi koymuştum, saçma isim biraz ama belki hatırlıo olabilir... lütfen eğer nerde olduğu konusunda bilginiz varsa söyleyn

Unknown dedi ki...

enteresan :) aa sanmıyorum, bu kediyi hacettepedeki herkez tanır. buranın kedisi olduguna eminim :) ama zaten, artık aynı binada çalışmıyorum. bayaaa önce olmuştu bu odamda kedi var olayı :) yardımcı olamıyacağım. ama yine de yorum için teşekkurler..

Dark Photography dedi ki...

;) eminim bu kedi! 4 yıldır hacettepede, babam orda çalıştığından dolayı oraya bırakmıştık, hatta ilk bıaktığımıza yeşil vaidiye bıraktık, ordan kampüse geçmiş diye duymuştum..peki hayatta olup olmadığını biliyomsunz?yada son zamanlarda onu gören biri olursa bana haber verebilimisinz?
çok eskden çektiğimz resimleri falan var bende onları buaya koyym, belki bi bakıp kaşılaştırısnz aynı kedimi tam anlamak içn çünkü ben geröekten çok benzettm. buarada gerçekten çok teşekküle ;D