17 Ocak 2008 Perşembe

iklimklch-001

circle dedik ya, sıra iklimde... iki gun once: "ekn, blogunu gordum..de...ben nie yokum" dedi. dolayisiyla buyrunuz iklimklch: evt minicik bişi, ama minicik olduguna bakmayın, hırcınlasınca korkutucu olmann yanısıra, 'gerici' 'daraltıcı' 'korkudan titretici' olabiliyor :) kişilik olayı tabi, bazen dusunuorum keske iklim gibi prensiplerim ve kendimi gosteriş tarzm olsa diorum..ama bazen... anlıyacagınız evin hanımı iklim, evin dekorasyon sorumlusu, evin hangi yemek yenecek sorumlusu, evin neye gülünecek neye katıla katıla gülünecek sorumlusu :) gece gec vakit oldumu, odasndan gulerek gelir, ve o an salonda oturan annem ve ben'e bakarak, biriki cümle kurar ve karnımıza agrılar girerekten, gözlerimizden yaslar gelerekten gülmeye baslarız. iyi gunundeyse bu olay bir saate yakın sürebilir. sıkıldıgında ise: "cok sıkıcısınız, ben odama gidiorum" der ve gider..bööle .ok gibi kalırsınız. 'yaw hakkaten o kadar sıkıcı bi insan mıyım?hayatmn amaci ne?hangi yıldayız' gibi derin dusuncelerle ortada kalıverirsiniz. kendileri bilkent-hukukta okumaktalar, büyüyünce (ki fiziken bi büyüme belirtisi hala yok) avukat olacak:) bu tavrlarla daha uygun bi meslek olamazdı herhalde:P haaa, bi de, eger size bi iyilik yaparsa, ne bilim 'kahve istermisin?' ya da 'gel senn kaşlarını alayim bari' gibi, o zaman dunyann en mutlu insanı olursunuz: 'evet evet beni sevio!!! yok yok gercekten beni sevio yaşasın!' die dusunursunuz....

bu arada yazmakta fayda var, aramzda yedi yaş olmasına ragmen, fii tarihinde aramızda gecen bir münasebetsizlikten sona, bana yan yan bakıp :" bundan sonra sana abla demicem, ekin dicem." dedi. ve tahmn edersiniz ki, öle de yaptı. 'abla, ablacıgım, biricik ablacıgım' ya da 'ekincigim' falan gibi kelimeleri asla duyamassınız :)
daha yazıcak cok sey var iklim hakknda: mesela annem&iklim, iklim&odası, iklim&araba, iklim&pembe ayakkabıları, iklim&minyatür elleri, vesaire..... zaman oldukça yazacagım.

simdilik bu kadar..


Hiç yorum yok: