29 Ocak 2008 Salı

murocracia.com










deviantartda geziniordum... bu aralar craft işlerine, wall painting ve grafitilere sardım. bu adamı buldum ve sitesine girdim. ilustrasyonları özgün; karakterleri insancıl ama detay bozuklukları var. yukardaki resimde, bi karakter çalışması görmüoruz aslında fakat, realistik yaklaşımlarla vectorel anlatım tarzlarını iyi birleştirdiği çalışmaları göze batıyor.

yaw amma hocasal yazdım yaaaa :P

sitesine girdiginizde, yabancı kalabilicegimiz bir dille karşıyoruz. sadece birçok sitede oldugu gibi 'graficas' kelimesine aşinalık hissedip, ilk tıklama linki olarak kullanıoruz. ama trabajos ve parades linklerinde ilginç ve 'aaa save edeyim ben bunları' çalışmaları var. neyseki blog falan yaptık da, bu save'ler işe yarıyor :)













ilgilenenler bi gezinebilir die dusundum. adresi tekrar yazıorum:

Hiç yorum yok: