21 Nisan 2009 Salı

30yaşmanifesto/protesto’su

ahanda geldi 23’ü.. nasılda büyütür, dramatize edip, arabesk bir söylem içerisinde geçirecegim dogumgünümüüüü! :D

30yasprotesto

ne yazıcagımı bilemedim… hem 30unda kadın yazmak istiyorum (daha acemiyim ama fikrim var), hem “o ne beaaa!otuz mu?öööööööö” demk istiyorum.. ne dersem diyim, bi şekil devam ediyo bu yaş mevzuu.. evet her zaman problem edindim, yapmak istediklerimin bir kısmını yetiştirememkten kaynaklı iç bunalımların açılımları bunlar. “hocam, bi 15 yıl daha uzatma verseniz, şey ben yetiştiremedim de???” :D

burda oturup, bundan sona şöle olcam, böle yapcam gibi plan program manifestosu yazmıcam! bazı ufak kırıklıklar dışında, kafamın içinden geçen cümlelerden memnunum, bu benim! otuzunda neysen otuz birinde de aynısın derler mi? :P yapıcağım, yapmam gereken, yapsam hiç fena olmaz dediğim ise; sevdiklerim ve sevildiklerimle, kendimle, keyifli, güneşi taaa içimde hissettiğim, yağmuru kafamın derisine duyumsadığım, karın içine soktuğum parmak uçlarımdaki karıncalanmayla, gözlerimdeki sulanmalar, yanaklarımdaki gamzesiz kasılmalarla geçen bir hayat istiyorum o kadar.

ps: nolursa olsun dramatik bir kişiliğim var naaapim; gün bitimine kadar aradınız aradınız, valla ağlarım bak!!! mailler de kabulümdür :D

xxx

ekin.

8 yorum:

Elma Lekesi dedi ki...

dur dur... hiiiiç oralı olma :D

denizero dedi ki...

__ben şimdiden kutliim, unuturum munuturum rezillik olur :)

doom günün kutlu olsuuuuuuuuuun ciciiiim :)__

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim şimdiden. Sevgiler...

gülş dedi ki...

nice yaşlar şimdiden o zaman! her yaşın bir güzelliği var en güzel çağımdayım demiş kenan doğulu üstad (!) ya seninki de o hesap olur umarım, en güzel yaşını geçirirsin ekin. nice yaşlara! sevgiler..

bu arada bir süredir okuyordum yazılarını ilk yorumum iyi bir dilekle olsun istedim :)

Neslihan dedi ki...

amaaann ne cabuk bir ay gecti be yaw ben otuzu devireli, bu arada sana dogumgunune mektup yaziyodum ama sanirim dogumgunu sonrasi olicek ben hala bitiremedim :)

buralarda falan olamam sende onceden protesto etmeye baslamissin madem hadi Cumpleaños felizzzz cumpleaños feliz te deseamos todos cumpleaños felizzz :) cok bagirdim duyabildin mi :D

Unknown dedi ki...

ya nası tesekkur etsem :) tam, şu an fecii mutlu bir danayım ben!! ahanda bööörüyorum işte: beeeaaaaaööö!!!

Hich dedi ki...

mutlu yıllar ekinciğim.... 30s Club sizi üye etmekten onur duyar :)

Neslihan dedi ki...

ulen nerdesin sen bakiim kacak?? 30 yas sendromu/protestosu/manifestosu dedin ortaligi kattin karistirdin yoksun..hayat belirtisi ver...