25 Ocak 2008 Cuma

power xl










yaklasık bi 10 gundur, okula gelip giderken arabada power xl dinliorum. hatta arabaya ne zaman binsem power xl dinliorum. ankarada radyo dinlemek istediğinizde pek fazla seçim şansınız yok. (en azndan benm muzk zevkime uygun). bi 87.7 de radyo hacettepe var; laflaması olmayan, eski parçalara da yer veren; tanıdık ritimlerle klasik olmayan parcaları yayınlayan bi kanal. yani benm dinledigim zaman dilimlerinde en azından. keyifli. baska, baska, eve donus yolunda bay J dinlemek de keyifli oluyo. hmmm birde radyo vizyon bi dönem iyiydi ama sonra beni baydı...fakat son gunlerde, lounge music yapan power xl dinliyorum, sakin ama bayıcı olmayan, çok çeşitli bi yelpazeden musicler çalıyorlar. ankara'da 98.8 frekanzından cıkıor.sanıyorum daha once nostaljik takılıorlarmıs, fakat sona tarzı değiştirmişler, gayet de iyi yapmışlar. sadece bazen sakin ama bayıcı olmayan flamenko parçaları dinletebiliyorlar, işte o kısımları 'bi an önce bitse de baska bişi çalsalar' die pauselamaya çalışıorum. onun dısında, trafikte giderken sıkça karşılaşılabilen sinir krizi eşiğine getirici durumlar karşısında gayet pozitif, 'olur canm, sen de böle bi insansın n'palım..belki bugun kötü bi gun geciriyorsundur, sakin olalım..' bir tavır takınmama sebep oluyor :) aaaa bugun de kar yağmış, ay şu ağaçların guselliğine bak, bi foto.makinası almalıyım, hmmm o zaman daha cok çalışıp su tezi bitirmeliyim bi an once, hmmm o zaman ben bugun biraz daha arastırma yapayim, ...seklinde devam eden motive edici dusuncelere dalıyorum :) hatta iki gun önce kendimi, eskişehir yolunda tam o armadanın ordan 60-70 ile gecerken buldum....oooo gecine gezine :) bi de sigara yakayim...falan die :)

burdan konu, yalnız araba kullanma geyiğine giricek gibi... arabada yalnızkene kurulan cümleler başlığı ile irdelenecek bir konu... :) daha sonra..

Hiç yorum yok: