21 Mart 2011 Pazartesi

her/hismornin'elegance bide telefo iletişimi şeysi

aslında başlık 'her morning elegance' adlı şarkıdan gelio, lutfen background anlamlar aramayalım :) dun akşam (yine) telefonumu kaybetim, bayaaa geri döndüm, yağmurda evin önüne arkasına, geçtiğim yerlere falan baktım; tam bir kabus idi.. sonunda yapacak tek şey kalmıştı: eve dönüp sabaha kadar zırlamak :( feciydi..derken gece buzeller geldi:) yicek bişiler falan da getirmiş, ama geldi ya nası rahatladm.. yalnız başıma telefonumu kaybetmenin abartılama olarak verdiği 'hayatım pek de kötü, bişii beceremiyorum' havasını en azından kendi başıma değil, onunla yaşadım :) aslında bana ne söylediği, ve benm nasıl onu dinlemeyip 'hayyırrr, hayatm pok gibiiiüüüüüüeeeaaauuuughüüüüüü' şeklinde çırpınmam değil konu :) buzeller yanımdaydı....
ve de her ve his mornin' elegance o zaman...


























bu fotograflar, dün ben çırpınırkene çekilmiş değil elbet.. manasızca bööürerekten, sabah açılmayan gözlerim bu fotograflarda yok :) ... telefon mu? telefonumu onlarca kez aramadan sonra, sabah biri açtı: evet? ben tabi şok içindeyim, vede aşağıdaki konuşma gerçek oldu:
Adam: evet?
Ekin: .. aaa ...mmm merhaba, bu aradığım telefon ... mmmm.....aaaa benim? dün gece kaybetmiştimki (bişi)
Adam: haa mmmmm evet, arabada unutmuşunuz
Ekin: takside di mi?
Ekin: peki nasıl geri alabilirim acabağ? (geri alabilirim di mi? sorusunu sormaya çekindim doğrusu)
Adam: gmmhhmm ben şentepe'deyim şu an..
Ekin Şentepe mi? (şen ne? ankara il sınırları içerisinde mi ki? hangi yıldayız?)
....(bi sürü lokasyon eşleştirme konuşması..)
Adam: O zaman ben 8-8.30 arası şu durakta (mekan ismi vermeyelim dimi?:)  olucam, orda olmazsam da bekle gelirim
Ekin: (acaba mantık çerçevesinde mi ilerliyo konuşma, acaba salak gibimi konuşuorum??) hhhmmmm....aaaaa....mmmm... peki ben sizi nasıl tanıcam?...isminiz? plaka numaranız? (nası olcak yani şimdi ben annamadım:S)
Adam (Osman Bey): Ben Osman, 0079 da numara
Ekin: AAA tamam, osman bey o zaman ben şu durakta olurum o saatlerde o zaman.. :S
Osman Bey: hhhgmmmmgggmmm tamam
Ekin: oldu o zaman... görüşürüs..hmmmmm ii günler
(:S)

ne olcak? ne bitcek? bu duruma nasıl tavır takınmalıyım? gerçek bir konuşmamı bu? yoksa, nasıl yani? falan... anlayamadm.. ama 8-8.30 arası şu durakta beklicez mecbur.. yakaya kırmızı gül falan da yok :) bayaaa "Osman beeeeeyg" die bağrıncam herhalde... bi de, telefonumun ne kadarı karıştırılmış olabilir acaba diye düşünüyorum bi yandan.. ne bilim, çok bişi yok ama yine de inan bi geriliyor... bi de adama ödül gibi ama ödül olmayan bi parasal meblaagh vermelimiyim? tabi adam gerçekten gelecekmi? bilmiorum, kafam çok karışık, deniyip görces herhalde.. gelişmeleri yazarım.. bana ii şanslar..

Hiç yorum yok: