18 Mart 2011 Cuma

mylo doktorda..

hmmm evt, malum operasyon için, bu sabah mylo'yu veterinere bıraktım...... içim biraz sızladı falan gibi, ama yapacak çok bişi yok gibi de geldi. öğleden sonra operasyona girecekmiş; kolay bi op. ancak ben biras endişeliyim manevi moral açısından.. akşam da orda kalıcak... yarın alıcam 'canım'ı, eve gidices..
















bu yukarıdaki fotoda, mylo'nun herzamanki yatma yeri gözükmekte :) bisürü yastık denemesi, koltuk, kalorifer üstü var, ama hayır o syah karton kutunun üstünde uyuyoruz :) bu aşağıdaki fotoda da, koltuk altından oyuncak çıkartma aleti, oklavamız görülmekte.. bu sabah da baktım ama bulamadım, sanırım oklavamız da koltuk altında artık :) neysem, mylo'yu görür görmez bloglayacağımdır :) tumblr blogu da devam etmekte, tunmblr'da iphonumdan, instagramdan direkt olarak post yapabiliyorum die, bazen kolayıma geliyor, tumblr yapıorum.. sağ taraf menusunde link bulunmaktadır efenim :)

Hiç yorum yok: