2 Mart 2011 Çarşamba

niye ki?

yaa şu twitter çıktı çıkalı, ya da ben twitter oldum olalı bloga yazmakta gecikmeler, efendim bi böle üşenmeler falan bi sürü aksantılar oldu. biraz sonra 'bölüm toplantısı' var, o zamana kadar yazayim die düşündüm...

blogumadokunma muhabbeti bayaaaa canımı sıktı, dün 5N1Kda bu konu digiturk hukuk müşaviriyle konuşuldu. öncelikle cüneyt özdemir'e teşekkür etmk isterim; bu konu başka bir haber knalında (takip ettiğim kadarıyla) ne konuşuldu ne spot haber olarak verildi. bu başka birşey... neyse, süleyman beydi sanırım, olayın bu kadar büyümesini de üzücü bulduğunu söyleyerek, digiturk olarak bir kabahatlerinin olmadığından bahsetti. bana sorrsanız gayet net ve samimi açık net anlattı kendi açılarından. evet. evet de kurunun yanında yaşın yanması gibi durumlarda hala can sıkıcı. gooogle'n ip durumu, site kapatmanın ip'sel yöntemleri vesaire; iş uzun sürer gibi...

ben nasıl mı yazıorum, hacettepeden giriş yaptığım için ben bütün blogları da görüorum ve de yazıorum.. ama zaten blogger medyasının (medya demek sanırım artık uygun) illegal yayınlar için ullanılması bambaşka üzücü bir durum, ve bu durumdan dolayı bazı şirket, kurum veya insanların zor durumda kalıp haksızlığa uğramaları da gayet medeniyetsizce bi durum. buralarda sınırlar teoride ve pratikte acaip dengesizliklerle belirginsizleşiyor.... tartışılacak, tartışılması gereken ve susulmaması gereken durumlar. ancaaaaaaak özgürce konuştuğumuzu düşünen, içinde olup biten kavgalarını dışa vurabileceği bir platform bulan, ya da sadece günlük niyetine yazan birçok arkdaşımızın böle bir durumdn dolayı özgürlüklerinin kısıtlanması; gelecek yılların yansıması anlamında ürkütücü ve korkutucudur.

biz acaip bi milletiz, herşeye bişekil alışırız elbet, ya da hinliklerle başka başka çıkış yolları uydururuz.. ama bu mudur? bu mudur özgürlük?? o zaman şunun adını bi önceden koyalım: BU ÜLKE ÖZGÜR BİR ÜLKE DEĞİLDİR. TEORİDE VE PRATİKTE, ÖZGÜRLÜK BU ÜLKEDE BARINAMAZ! diyelim, desnler baştan, biz de ona göre kendimizce bakalım çaresine ya da bağrınalım: NİYE Kİ?

Hiç yorum yok: