11 Mart 2011 Cuma

evvelden yazdıgım bir blog girişiyle ilgili...

önceden yazmış olduğum bu yazıyla ilgili bazı yanlış anlaşılmaların olduğunu anlıyorum. açıklama yapmak istiyorum...

bu blog benm özel ve özgür düşünce platformum olarak gördüğüm, bazen özelimi bazen genelimi paylaştığım bir güncedir. iş/okul hayatımdan bağımsız olarak kendi mutluluk ve mutsuzlarımı dile getirdiğim, bazen hoşuma giden bir takım görsel aktiviteleri, bazen deneyimlediğim bir takım olayları, bazen sevgimi, bazen mavi ekranlığımı paylaştığım bir günce...

geçenlerde yazmış olduğum yazı yanlış kulvarlarda, hiç aklıma gelmeyecek şekilde yorumlanmış. buradan cevap veya açıklama niyetine yazmak istiyorum. ben o yazıda özel hayatımda, özelimde yaşadığım bir mutsuzluğumu paylaştım. kimseye ne küfür ettim, ne kötü bir şey söyledim. eğer yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.

ben, özellikle bu güncede dilimin samimi ve ekini ifade eden, iyi niyetin dışına çıkmayan, insanları üzmeyecek veya aşağılamayacak anlamlara özellikle dikkat ettiğimi düşünüyorum. demek yanlış anlaşıldım. beni tanıyan insanlar bana gelip, htta arayıp "ekin iyimisin?" derken, böyle acaip şaşırdığım bir tepki alınca, gerçekten üzüldüm bir defa daha.

blogspotun hala kapalı olması da, ayrı bir mutsuzluk ve de hayal kırıklığı bu ülke için.. üzüntülüyüm 30 yaşlarda, tasarım/sanat ile uğraşan, iyi niyetli olduğunu düşünen biri olarak kendimi ifade edemiyo olmak, ya da yanlış anlaşılmak, ya da hiç görünmez olmaktan dolayı..

herkes güzel olsun.
ekin.

Hiç yorum yok: