2 Şubat 2009 Pazartesi

sümüklü peçete sahipleri

daha once bahsettiğim turkce kelime agırlıklı kitabı kafaya takmısım, bu seferde sabah sabah uyanıp okumaya basladm..sona, bi baktım bana mektup gelmiiiş!!!! hemncecik açtım!!! süper insanlarsınız! hemi de züpper, überr, süperrr!!!

gelince hepinizi teker teker öpücem ona göre!

>> bu arada foto makinem bozuldu! hayır, bu şanssızlık değil, benm bazen kafamın durmasıyla ilgili pratik olamamamdan kaynaklı ufak bir problemin kocaman olmasıyla ilgili. çantamın fanta şişesinin kapağının açılmasıyla gölete dönüşmesi sonucu yaşanmış bir talihsizlik diyelim ve üstünde durmayalım. zaten tuba sordu: "neden fanta şişesini çantana koydun ki?" ben bu soruyu, fotograf makinemin çalışmıor olması gerçeğini kavradıktan sonra bile sormadım. her yaptıgımın sebebini bilseydim ohaaaaaaa, felsefik bişi olurdum ben yaw! :) ama aşama kaydetmiş durumdayım, artık aldığım objeleri (güneş gözlüğü, telefon, foto makinesi vb.) kaybetmiyor, sadece kullanılmaz hale getiriyorum bi şekilde. güneş gözlüklerinin kalabalık çantamda taşımamdan dolayı kırılmaları; fanta+fotomakinesi, telefonları sürekli düşürmemden dolayı beyin kanaması geçirmeleri falan, aslında kişisel obje geçmişimde bir ilerleme demek.. çabalıyorum geröekten:D sanırım bir sonraki aşamada daha iyi olucam... sorun dikkatsizlik değil bence sorun birden fazla şeye konsantre olamamamla ilgili. o an önemli olan şey o objeyi kaybetmemek, bi şekilde muhafaza etmek. iyi/kötü, sağlıklı/bozuk bi şekilde bende var olmaları.. :D

>> iklim, kendini aşarak yeni bi ürün ortaya koymus.. sayfaya bak(a)mayanlar için :

Resim fimolove 016 
.

Hiç yorum yok: