23 Şubat 2009 Pazartesi

antwerpen zoo ve dartmaca

>> gecen aksam student bar die cevirisi yapılan mekanda, dart oynamaca yaptık.. ben bütün sinirimle yenildikten sonra, yanda oynayan arkadaslarla oynuyalım dedik.. yeni bir oyun ogrendim: 1'den baslıyorsun 20'ye kadar 3'erden sırayla bitiriyosun.. armand, hemen tamam dedi.. de, ben olayı farkına varıp " yok, yok bu zor...valla başka bişiler oynuyalım" die geveledim ama nafile, burda gördüğüm üzre birçok konuda oldugu gibi, bunda da hemen bahse girildi felan... sanırsın braveheartta, irish pub'da nıhaaaahaaaaaaa muhabbetteyiz...

valla ben gayet durumu farkında, kendimi nasıl olur da soyutlarım gibi düşünürkeeeeeen, ahanda kaybettik!:D neysem, eğlencelidi, arada arkadaşlar " aaa iyi atıştı" falan die gurur okşadılar falan ama sonuç ortada...

>> antwerpen'a gittim..hayatımda ilk kez, trene bindim ve gittim.. otel aradım buldum falan...güzeldi. antwerpen'de moda okulu var, dolayısıyla birçok tane de butik var.. tasarımcılar ya da 2.el die tabir edilen tükkanlardan..ama ben size söyliyeyim, 2. el tükkanda bir elbise baktım 25 euroydu.. düşünün artık tasarımcılarınkini..almak isterdim ama accık olan paramı otele vermeye yeğledim. zira, katedralin girişinde donmak da vardı..

Entrance_Antwerp_Zoo 
>> ertesi gün, hayatımda gördüğüm en güzel ama en tadilatta tren istasyonuna giderken, hemen solundaki zoo'yu gezdim. mösyö kılıç'ın da tavsiyesiyle, hayatımda girdiğim en pahalı zoo'ya girdim.. yazmak istiyorum: 18,50 euro. eger antwerpen zoo'ya gitme niyetiniz varsa, bir şekilde student id'niz olsun, o zaman fiyat 10 euroya düşüor :)...

antwerpen-dierentuin-1 
1064611816_f0243a44d1
memeli hayvanlar falan çok dikkatimi çekmedi dürüst olmak gerekirse. ama, kuşlar!!!! harikaydı. hava accık daha az soğuk olsa saatlerce bahçede oturabilirdim.. feci enteresan kuşlar vardı.. beni tanıyanlar bilir, çok yabancı değilimdir hayvanlar alemine ve kuşlar alemine ama hakkaten şaşırtıcı kuşları tanıma zevkine eriştim... hmmm bi de, kurbağalar.. aslında, ufak mekanlarında, onları bulmak zordu, bayagı ugraştım..hatta encok burda zaman harcadım. cünkü bir parmak boğumu boyutunda kurbağalar vardı! süperdi...

2565031199_50b4a09460

170985525_6050d31ffa 
neyse, bir başka enteresan olan şey; parkın düzeni oldukça natureldi ve etrafta sizinle beraber dolanan çeşitli ördekler ve kuşlar var..serbestçe dolanıyorlar.. tamam hayvanat bahçesi diyince ne özgürlüğünden bahsedioruz; yani insanoğlunun gözlemlemesi için yapılan bir hayvanat bahçesinin ne anlamı olabilir gibi paradoxlar var... bu konuya girmicem.. ama antwerpen zoo, bana göre olabildiği kadar naturel ve adaletliydi... bi de hayvanat bahçesi olmamalı ürkçesi, hayvanlar parkı ya da hayvanlar alemi parkı falan olabilir.

ZOO_logo_cir_rood_since_RGB
bi de, burda heryerde olduğu gibi, parkın içinde de acaip heykeller vardi.. hele bitanesinin adı doğa ve darvin: parkta gezmek, soğuğa rağmen pek keyifliydi..

26446196.zoo_darwin
410214524UveNdX_fs

2 yorum:

lepanto dedi ki...

kız neredn yeni oyun oluyormuş bu bizim oyladığımız da buna benziyordu ya 20 den başlayıp inmece bu biraz daha uzun sürer işte fark o sadece... belçika havası çarptı seni herhlade :D:D:D
kendine gel ekinnnnn:P

denizero dedi ki...

__bu parka çok gitmek istedim ekiniii __